Obrazovanje bez granica
Listopad 2004. / godište IV / ISSN 1333-5987
Što znači obrazovanje bez granica i može li takvo što postojati? Kada bismo analizirali primjenu obrazovanja danas, vjerojatno bismo mogli nabrojiti niz prepreka i realnih stanja koja ne samo da postavljaju granice u sadašnjem trenutku na obrazovne procese već je teško i zamisliti budućnost u kojima takvih granica neće biti.

Dragana Kupres
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet
Dragana.Kupres@CARNet.hr

Mjesto i vrijeme sve više postaju fleksibilni zahvaljujući primjeni informacijske tehnologije. Ostaje međutim niz elemenata o kojima i dalje treba voditi računa: ljudi koji sudjeluju u obrazovnom procesu, napor i volja koju svakodnevno ulažu, a ne smijemo zaboraviti niti uvijek prisutne financije i organizacijske aspekte potrebne da bi se obrazovni proces dogodio.

Ipak, termin obrazovanje implicira slobodu – slobodu stvaranja i djelovanja, stvaranja novih stvari i preobličivanja postojećih. To je vjerojatno razlog zbog kojeg se mnogi od nas bave ovim poslom i zbog kojeg on nosi čar kao malo koji drugi.

Nakon tri godine uređivanja časopisa, prvo na mjestu izvršne, a potom i glavne urednice, preda mnom stoje novi obrazovni projekti. Otvaraju se vrata slobode i novih izazova. Od sljedećeg broja na ovom mjestu dočekuje vas tako nova glavna urednica i jedna od najodgovornijih osoba za pokretanje časopisa Edupoint – Daliborka Pašić.
Daliborku će neki od vas prepoznati kao voditeljicu Referalnih centara, no isto tako i kroz članke s ovih stranica. Slijedom obrazovnih aktivnosti i projekata koje stoje iza nje, Daliborka će s entuzijazmom povesti ovu publikaciju prema novim rješenjima.

Do neke druge prilike, želim vam ugodan boravak na našim stranicama.

Dragana Kupres,
glavna urednica

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.