godište II   |   broj 2  |   Zagreb |   21.1.2002. | 

Mr. sc. Kornelija Petr, mr. sc. Radovan Vrana, prof. dr. sc. Tatjana Aparac-Jelušić  

 

Obrazovanje na daljinu: mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske

 

Sažetak

Obrazovanje na daljinu nije nikakva novost u knjižničarskoj akademskoj zajednici. Već od kraja 60-ih godina privlači pozornost brojnih nastavnika, a u posljednjih 20-ak godina, s bržim razvojem ICT-a, te većom prisutnošću interneta u akademskoj nastavi i znanstvenome radu, obrazovanje na daljinu postaje nezaobilaznim elementom velikog broja kurikuluma na sveučilištima razvijenih zemalja. U Hrvatskoj je obrazovanje na daljinu, može se reći, još u povojima. Stručnjaci iz područja knjižnične i informacijske znanosti i u Hrvatskoj su počeli ozbiljno razmišljati o primjeni ICT-a koja je sve dostupnija, premda još postoje stanovita ograničenja u izvođenju nastave na daljinu na dodiplomskom studiju iz knjižničarstva, kao i u profesionalnom usavršavanju diplomiranih knjižničara u Hrvatskoj.

 

autori | cijeli članak | literatura | sažetak | abstract | pdf inačica | naslovnica