|
|
godište II | broj 2 |
Zagreb | 21.1.2002. |
|
|
|
|
Dragi čitatelji,
Primili smo od vas više pisama podrške i
čestitki za prvi broj našeg časopisa. To potvrđuje potrebu za ovakvim
štivom u Hrvatskoj i na hrvatskom jeziku, a pozitivan odaziv odmah
se vidio i u broju članaka koji smo primili za ovaj ili sljedeće
brojeve. Zahvaljujemo svima koji su nam se javili te objavljujemo
neke od primljenih članaka, kao i već najavljene radove.
|
|
|
|
Prof. dr. sc. Jadranka Damjanov
|
|
Novi pristup obrazovanju
|
|
Novi pristup koji zastupamo
neprestano se inspirira svakodnevnim neuspjesima tradicionalnog
pristupa. Ono se temelji i na našim znanstvenim istraživanjima.
Rezultati istraživanja impliciraju da obrazovanje
ne treba biti drugo nego osvješćivanje onoga što se opaža, a priprema
nastavnika iznalaženje putova i sredstava kako se to nenaporno i
učinkovito postiže.
|
|
autor
| cijeli članak | sažetak
| abstract | pdf
inačica
|
|
|
|
Mr.
sc. Kornelija Petr, mr. sc. Radovan Vrana, prof. dr. sc. Tatjana
Aparac-Jelušić
|
|
Obrazovanje
na daljinu: mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti
Hrvatske
|
|
Obrazovanje
na daljinu nije nikakva novost u knjižničarskoj akademskoj zajednici.
Već od kraja 60-ih godina privlači pozornost brojnih nastavnika,
a u posljednjih 20-ak godina, s bržim razvojem ICT-a, te većom prisutnošću
interneta u akademskoj nastavi i znanstvenome radu, obrazovanje
na daljinu postaje nezaobilaznim elementom velikog broja kurikuluma
na sveučilištima razvijenih zemalja. U Hrvatskoj je obrazovanje
na daljinu, može se reći, još u povojima.
|
|
autori
| cijeli članak | literatura
| sažetak | abstract
| pdf inačica
|
|
|
|
|
|
Dr. sc. Slavomir Stankov, dr. sc. Vlado
Glavinić,
mr. sc. Andrina Granić, mr. sc. Marko Rosić
|
|
Inteligentni tutorski sustavi - istraživanje,
razvoj i primjena, II. dio
|
|
Tradicionalno je obrazovni sustav definiran
kao zajednica u kojoj, združeni u stanovitom prostoru, u procesu
učenja i poučavanja sudjeluju učenici i učitelji. Učitelji u takvom
sustavu vode proces učenja poučavanjem u usklađenim vremenskim intervalima.
Međutim, takav je pristup obrazovanju u suvremenim uvjetima življenja
i gospodarenja izložen važnim promjenama koje između ostalog podupire
informacijska i komunikacijska tehnologija.
|
|
autori
| cijeli članak | literatura
| sažetak |
abstract | pdf inačica
I. dio , II. dio
|
|
|
|
|
|
Osvrti
|
|
|
|
Čitajte o aktualnim
temama i događanjima - naša urednica bila je na konferenciji ONLINE
EDUCA u Berlinu, i donijela svoje utiske. Osim toga, pročitajte i
kako se koristi računalna učionica u jednoj zagrebačkoj gimnaziji. |
|
|
|
|
|
Zanimljivosti
|
|
|
|
Mali savjeti o velikim mogućnostima koje
nudi obrazovanje na internetu. Kako pronaći pravi materijal na mreži?
Gdje potražiti on-line tečaj i kako odabrati pravi? Koje su novosti
na tržištu edukacijskih alata? Pokušali smo vam pomoći malim odabirom
zanimljivih linkova.
|
|
|
|