godište II   |   broj 2  |   Zagreb |   21.1.2002. | 

Članci

Prof. dr. sc. Jadranka Damjanov

 

Novi pristup obrazovanju

 

Novi pristup koji zastupamo neprestano se inspirira svakodnevnim neuspjesima tradicionalnog pristupa. Ono se temelji i na našim znanstvenim istraživanjima. Rezultati istraživanja impliciraju da obrazovanje ne treba biti drugo nego osvješćivanje onoga što se opaža, a priprema nastavnika iznalaženje putova i sredstava kako se to nenaporno i učinkovito postiže.  

 

autor | cijeli članak | sažetak | pdf inačica | abstract

Prof. dr. sc. Milan Kljajin

 

Online radna platforma za suradnju i učenje na daljinu s osvrtom na kreiranje online predavanja  

 

Ovaj članak ukratko prikazuje iskustva pri realizaciji modela online platforme za asinkronu online suradnju nastavnika i studenata na Katedri za konstrukcije Strojarskog fakulteta u Slavonskom Brodu.

 

autor | cijeli članak | literatura | sažetak | pdf inačica | abstract

Mr. sc. Kornelija Petr, mr. sc. Radovan Vrana, prof. dr. sc. Tatjana Aparac-Jelušić

 

Obrazovanje na daljinu: mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske

 

Obrazovanje na daljinu nije nikakva novost u knjižničarskoj akademskoj zajednici. Već od kraja 60-ih godina privlači pozornost brojnih nastavnika, a u posljednjih 20-ak godina, s bržim razvojem ICT-a, te većom prisutnošću interneta u akademskoj nastavi i znanstvenome radu, obrazovanje na daljinu postaje nezaobilaznim elementom velikog broja kurikuluma na sveučilištima razvijenih zemalja. U Hrvatskoj je obrazovanje na daljinu, može se reći, još u povojima.

 

autori | cijeli članak | literatura | sažetak | pdf inačica | abstract

Dr. sc. Slavomir Stankov, dr. sc. Vlado Glavinić, 
mr. sc. Andrina Granić, mr. sc. Marko Rosić

 

Inteligentni tutorski sustavi - istraživanje, razvoj i primjena

 

Tradicionalno je obrazovni sustav definiran kao zajednica u kojoj, združeni u stanovitom prostoru, u procesu učenja i poučavanja sudjeluju učenici i učitelji. Učitelji u takvom sustavu vode proces učenja poučavanjem u usklađenim vremenskim intervalima. Međutim, takav je pristup obrazovanju u suvremenim uvjetima življenja i gospodarenja izložen važnim promjenama koje između ostalog podupire informacijska i komunikacijska tehnologija.

 

autori | cijeli članak | literatura | sažetak | pdf inačica | abstract

 
    naslovnica | članci | osvrti | zanimljivosti | poziv | teme | upute autorima | impressum