|
Mr.
sc. Kornelija Petr, mr. sc. Radovan Vrana, prof. dr. sc. Tatjana
Aparac-Jelušić
|
|
Obrazovanje
na daljinu: mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti
Hrvatske
|
|
Obrazovanje
na daljinu nije nikakva novost u knjižničarskoj akademskoj zajednici.
Već od kraja 60-ih godina privlači pozornost brojnih nastavnika,
a u posljednjih 20-ak godina, s bržim razvojem ICT-a, te većom prisutnošću
interneta u akademskoj nastavi i znanstvenome radu, obrazovanje
na daljinu postaje nezaobilaznim elementom velikog broja kurikuluma
na sveučilištima razvijenih zemalja. U Hrvatskoj je obrazovanje
na daljinu, može se reći, još u povojima.
|
|
autori
| cijeli članak | literatura
| sažetak | pdf
inačica | abstract
|
|
|
|
|
|
Dr. sc. Slavomir Stankov, dr. sc. Vlado
Glavinić,
mr. sc. Andrina Granić, mr. sc. Marko Rosić
|
|
Inteligentni tutorski sustavi - istraživanje,
razvoj i primjena
|
|
Tradicionalno je obrazovni sustav definiran
kao zajednica u kojoj, združeni u stanovitom prostoru, u procesu
učenja i poučavanja sudjeluju učenici i učitelji. Učitelji u takvom
sustavu vode proces učenja poučavanjem u usklađenim vremenskim intervalima.
Međutim, takav je pristup obrazovanju u suvremenim uvjetima življenja
i gospodarenja izložen važnim promjenama koje između ostalog podupire
informacijska i komunikacijska tehnologija.
|
|
autori
| cijeli članak | literatura
| sažetak | pdf
inačica | abstract
|
|
|
|
|