godište II  |   broj 2  |   Zagreb |   21.1.2002. |

Zanimljivosti

 

E-učenje – predviđanja za 2002.
Što će se događati s e-učenjem u 2002. godini? Pročitajte mišljenja stručnjaka vizionara u ovom području. Također možete sudjelovati u diskusiji na tu temu na forumu http://elearnmag.org/index.cfm  

Diskusijska mjesta – njihova važnost u obogaćivanju učenja - nastave
Na adresi http://lttf.ieee.org/learn_tech/issues/october2001/index.html#5 možete pročitati vrlo koristan članak o mogućnostima koje nudi uključivanje diskusijskih mjesta, foruma u nastavu – učenje. Autori članka smatraju da taj alat nije samo proširenje nastave koja se odvija u učionici  nego da mogućnosti novog medija mogu obogatiti  “prostor za učenje” na nov i drugačiji način. “Adopting the concept of the virtual sphere as a 'third space' (Rheingold, 1994) enables us to see the discussion board not as a teaching tool but as an enabler, extending the learning space by allowing dialogue and reflection to take place beyond the physical time/space constraints of the classroom walls.”

Besplatno obrazovanje na mreži
Autori ovih stranica  naglašavaju: ne trebate kupiti niti jednu knjigu, neće vas dočekati nikakva uplata baš u trenutku kad se najviše zainteresirate za neku lekciju, a možete obogatiti svoje znanje tečajevima za više od 120 različitih zvanja i akademskih disciplina. Oni koji žele učiniti dostupnim svoja predavanja i vježbe na mreži ova će web adresa biti korisna kao primjer kako to mogu vrlo jednostavno učiniti. http://www.free-ed.net/

Akademsko obrazovanje putem weba iz područja računalnih znanosti
Kako su Finci kreirali distance learning program za akademsko obrazovanje u području računalnih znanosti, možete pročitati u članku na adresi: http://imej.wfu.edu/articles/2001/2/04/index.asp. Cilj im je bio izgraditi fleksibilnu okolinu za učenje za studente koja će osigurati smisleni način učenja. Preliminarni rezultati pokazuju da je shema (Candle model) koju su odabrali povećala studentsku motivaciju za učenjem.

Filozofska kritika cyberspacea i e-learninga
Recenziju knjige Huberta Dreyfusa  On the Internet: Thinking in Action (Routledge Press, 2001 [Paperback - 136 pages (March 2001) Routledge; ISBN: 0415228077) možete pročitati na adresi http://www.acm.org/ubiquity/book_reviews/a_tripathi_2.html. Tekst počinje intrigantnim pitanjima: “Can we leave our vulnerable bodies while preserving relevance, learning, reality and meaning? Does life on the Internet achieve Plato's dream of overcoming space and time as well as body?” Recenziju je napisao Arun Kumar Tripathi, znanstveni novak na Tehničkom sveučilištu u Darmstadtu, Njemačka Oni koje je recenzija zainteresirala knjigu mogu kupiti za 10 dolara putem online knjižare Amazon.com.
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0415228077/qid=996761712/sr=2-1/ref=ap 

 
    naslovnica | članci | osvrti | zanimljivosti | poziv | teme | upute autorima | impressum