E-učenje – predviđanja za 2002.
Što će se događati s e-učenjem u 2002. godini? Pročitajte mišljenja
stručnjaka vizionara u ovom području. Također možete sudjelovati
u diskusiji na tu temu na forumu http://elearnmag.org/index.cfm
Diskusijska mjesta – njihova važnost u
obogaćivanju učenja - nastave
Na adresi http://lttf.ieee.org/learn_tech/issues/october2001/index.html#5
možete pročitati vrlo koristan članak o mogućnostima koje nudi uključivanje
diskusijskih mjesta, foruma u nastavu – učenje. Autori članka smatraju
da taj alat nije samo proširenje nastave koja se odvija u učionici
nego da mogućnosti novog medija mogu obogatiti “prostor za
učenje” na nov i drugačiji način. “Adopting the concept of the virtual
sphere as a 'third space' (Rheingold, 1994) enables us to see the
discussion board not as a teaching tool but as an enabler, extending
the learning space by allowing dialogue and reflection to take place
beyond the physical time/space constraints of the classroom walls.”
Besplatno obrazovanje na mreži
Autori ovih stranica naglašavaju: ne trebate kupiti niti
jednu knjigu, neće vas dočekati nikakva uplata baš u trenutku kad
se najviše zainteresirate za neku lekciju, a možete obogatiti svoje
znanje tečajevima za više od 120 različitih zvanja i akademskih
disciplina. Oni koji žele učiniti dostupnim svoja predavanja i vježbe
na mreži ova će web adresa biti korisna kao primjer kako to mogu
vrlo jednostavno učiniti. http://www.free-ed.net/
Akademsko obrazovanje putem weba iz područja
računalnih znanosti
Kako su Finci kreirali distance learning program za akademsko
obrazovanje u području računalnih znanosti, možete pročitati u članku
na adresi: http://imej.wfu.edu/articles/2001/2/04/index.asp.
Cilj im je bio izgraditi fleksibilnu okolinu za učenje za studente
koja će osigurati smisleni način učenja. Preliminarni rezultati
pokazuju da je shema (Candle model) koju su odabrali povećala studentsku
motivaciju za učenjem.
Filozofska kritika cyberspacea i e-learninga
Recenziju knjige Huberta Dreyfusa On the Internet: Thinking
in Action (Routledge Press, 2001 [Paperback - 136 pages (March 2001)
Routledge; ISBN: 0415228077) možete pročitati na adresi http://www.acm.org/ubiquity/book_reviews/a_tripathi_2.html.
Tekst počinje intrigantnim pitanjima: “Can we leave our vulnerable
bodies while preserving relevance, learning, reality and meaning?
Does life on the Internet achieve Plato's dream of overcoming space
and time as well as body?” Recenziju je napisao Arun Kumar Tripathi,
znanstveni novak na Tehničkom sveučilištu u Darmstadtu, Njemačka
Oni koje je recenzija zainteresirala knjigu mogu kupiti za 10 dolara
putem online knjižare Amazon.com.
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0415228077/qid=996761712/sr=2-1/ref=ap
|