U ovom vam broju posebnu pozornost skrećem na intervju s profesorom Perom Lučinom, prorektorom Sveučilišta u Rijeci za opće poslove i poslijediplomske studije. Riječko Sveučilište velikim koracima grabi prema uključivanju informacijskih tehnologija u sve aspekte rada Sveučilišta – od organizacijskih pitanja do nastave same, a profesor Lučin objašnjava nam planove i razloge pokretanja projekta e-sveučilište. Iza nas je i netom završena CARNetova korisnička konferencija CUC 2004, na kojoj su, između ostalog, predstavljeni i različiti e-learning projekti. Istaknut ću vrlo zanimljiv projekt primjene tehnologije u srednjoškolskoj nastavi - IDIMASU . Osim toga, rezultati istraživanja koje su u prošloj godini proveli Referalni centri (pojam je link na referalne) pokazuju iznimno pozitivan odmak ka specifičnim izazovima u e-learningu. Tako se na primjer procjena znanja, odnosno testiranje, navodi kao podrška procesu učenja, a ne samo kao mehanizam za ocjenjivanje (“...from Assessment of Learning to Assessment for Learning”), dok se različite perspektive poučavanja uspoređuju sa e-learning alatima. Čitajte nas ponovno i svakako nam se javite sa svojim iskustvima! Lijep pozdrav, glavna urednica
|