Zanimljivosti
Siječanj 2005. / godište V / ISSN 1333-5987

Posrednički softverski sustavi za podršku timovima studenata u online okružju

Online učenje sada je stvarnost, a distribuirano učenje i hibridna nastava sve se više koriste u visokoškolskom obrazovanju. Razvijaju se novi načini prezentiranja materijala studentima na dodiplomskim i poslijediplmskim studijima, zbog čega je potrebno je razviti i nove metode pružanja pomoći studetima koji uče u online okružju, osobito ako se od njih očekuje da u tom okružju međusobno surađuju na obrazovnim aktivnostima.

Kao rezultat istraživanja umjetne inteligencije razvili su se posrednički softverski sustavi sa zadatkom pružanja podrške studentima, čija je prednost lakoća kojom funkcioniraju u različitim mrežama, kao i mogućnost da djeluju na podržaje . U ovom je radu opisano djelovanje jednog od takvih posredničkih softverskih sustava usmjerenog na podršku studentima pri radu na grupnim projektima u online obrazovnom okružju.

Više informacija

Časopis Learning Circuits: E-learning trendovi u 2004.

U listopadu 2001. godine Learning Circuits je objavio svoje prvo ispitivanje o e - learningu kako bi izmjerio utjecaj koji tehnolo š ki razvoj , konsolidacija dobavlja č a opreme i gospodarstvo imaju na napore na podru č ju e - learninga u organizacijama . Learning Circuits je tijekom godina uklanjao i dodavao pitanja koja su odra ž avala promjene na tom podru č ju . Ove smo godine krenuli korak dalje .

U kolovozu i rujnu 2004. Learning Circuits je pokrenuo dva online istraživanja. Prvo istraživanje pod nazivom “Learning Circuits Annual Trends Survey” ispitivalo je opću upotrebu e-learninga među čitateljima Learning Circuitsa. To je ispitivanje bilo usmjereno na trenutnu razinu korištenja e-learninga ispitanika te na iznos proračunskih sredstava dodijeljenih e-learningu. Druga je anketa pod nazivom “Learning Circuits E-Learning Readiness Survey” od ispitanika prikupljala informacije o konkretnim alatima koje koriste te o razini e-learning podrške za upravljačke strukture i djelatnike.

Zajednički rezultati tih dvaju istraživanja bacilli su novo svjetlo na trendove razvoja u organizacijama koje koriste e-learning.

Više informacija

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.