Dragi čitatelji,
pred vama je 46. broj časopisa Edupoint i posljednji u ovoj školskoj/akademskoj godini. Težište ovog broja je na analizi spremnosti Hrvatske za e-learning.
Autori Studije slučaja: Spremnost Hrvatske za e-learning, Branka Vuk Koračak i Robert Majetić, po uzoru na ”E-Learning Readiness Rankings” (http://www-304.ibm.com/jct03001c/services/learning/solutions/pdfs/ eiu_e-learning_readiness_rankings.pdf) iz 2003. (The Economist Intelligence Uni), donose analizu pripravnosti Hrvatske unutar četiri kategorije: Mrežna infrastruktura (Connectivity), Potencijal (Capability), Sadržaj (Content) i Kulturološke predispozicije (Culture). Ova studija slučaja izrađena je prošle godine za potrebe nastave u E-learning akademiji te osvježena novim informacijama za objavljivanje u ovom broju časopisa.
Drugi članak također govori o spremnosti za e-learning, ali s tom razlikom što autorica Lidija Kralj, analizira spremnost za e-learning kod učitelja i učenika obuhvaćenih osnovnoškolskim sustavom.
Spremnost Hrvatske za e-learning iz dana u dan se povećava o čemu svjedoče i projekti koji se bave ovim područjem, a koji su financirani od strane Europske unije. O aktivnostima vrlo zanimljivih projekata EQIBELT (http://eqibelt.srce.hr/) i UNITE (http://www.unite-ist.org/) možete pročitati u našim rubrikama Izdvajamo i Zanimljivosti kao i na web stranicama projekata.
Dragi čitatelji, čitajte nas ponovno u rujnu, a do tada vam uredništvo časopisa Edupoint želi ugodno ljeto.
Daliborka Pašić
|