Branka Vuk Koračak, Robert Majetić: Studija slučaja: Spremnost Hrvatske za e-learning

The Economist Intelligence Unit već niz godina provodi istraživanja o pripravnosti najrazvijenih država svijeta na razvoj, korištenje i distribuciju e-learninga. Rezultati posljednje studije objavljeni 2003. godine uključuju 60 zemalja, no ne i Hrvatsku. Ova studija slučaja, izrađena za potrebe CARNetove E-learning akademije, nudi pregled pripravnosti na e-learning u Hrvatskoj te koristi četiri kriterija po uzoru na The Economist Intelligence Unit: povezanost, potencijal, sadržaj i kulturu.

 
Lidija Kralj: Spremnost Hrvatske za e-learning - kakav je potencijal hrvatskog školstva za e-learning

U radu je analizirana spremnost hrvatskog školstva za e-learning u skladu s kriterijem Potencijal (Capability) navedenim u Economistovom članku. Naglasak je stavljen na spremnost za e-learning kod učitelja i učenika obuhvaćenih osnovnoškolskim sustavom. Procjena pojedinih elemenata tog kriterija pokazala je da je Hrvatska spremna za e-learning iako ima nedostataka u pojedinim elementima. Promjene u hrvatskom sustavu obrazovanja su očite i usmjerene ka suvremenom pristupu, upotrebi tehnologija i cjeloživotnom obrazovanju tako da će omogućiti upotrebu e-learninga u cjelokupnom sustavu obrazovanja, a time i u poslovnom okruženju.

 

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.