Dragi čitatelji,
Za prvi ovogodišnji proljetni broj pripremili smo članak stručnjakinja sa Sveučilišta Wisconsin-Madison o formativnoj procjeni dodiplomske online nastave iz psihologije. Riječ je o članku u kojem se analizira kolegij "Proučavanje autizma" koji se u potpunosti odvija putem Interneta i u kojem su uklonjeni neverbalni društveni znakovi koji oblikuju komunikaciju u učionici. U tom su kolegiju studenti ograničeni isključivo na online komunikaciju, što im pomaže kod složenosti komuniciranja bez neverbalnih znakova te u slučajevima kada je neverbalne znakove kod autističnih osoba teško ili nemoguće dešifrirati.
Drugi članak govori o suvremenom učenju stranih jezika, odnosno o tehnologiji koja polaznicima omogućuje vježbanje jezika u izvornim kontekstima i okruženjima prilagođenima korisniku. S obzirom da internetske i srodne tehnologije tehnikama učenja daju novu snagu, profesori sa Sveučilišta Dundee i Nezavisnog sveučišta u Barceloni napisali su članak o prednostima takvog učenja te o inovativnom programu ostvarenom kroz suradnju dviju osnovnih škola, jedne iz Španjoske a druge iz Škotske.
I za kraj, pripremili smo vam izvještaj s predstavljanja Europskog programa certificiranja profesionalnih informatičara koje se prošlog mjeseca održalo u Zagrebu. Riječ je o međunarodno priznatoj diplomi namijenjenoj IT stručnjacima, koja se izdaje za temeljna ili specijalistička znanja definirana normama koje je prihvatilo Europsko udruženje društava profesionalnih informatičara.
Do idućeg broja srdačno vas pozdravljam.
Robert Majetić,
glavni urednik
|