Novosti
Travanj 2008. / godište VIII / ISSN 1333-5987

Preobrazba učenja

U Rimu će se 5. i 6. lipnja 2008. održati 4. godišnja konferencija o e-nastavi namijenjenoj financijskim institucijama pod nazivom "Preobrazba učenja".

E-nastava može imati ogroman financijski utjecaj na posao, ali dokazivanje povrata od ulaganja može biti zamršeno, osim ako znate što točno promatrati.

Obrazovni program ove konferencije razumijevanje je ključnih kretanja i pojava koji financijskim institucijama posvuda po Europi omogućavaju povećanje djelotvornosti i učinkovitost njihovih programa e-nastave uz smanjenje troškova.

Ključne teme ovogodišnje konferencije su:

  • Dosadašnje iskustvo u korištenju e-nastave za obrazovanje zaposlenika tvrtke
  • Brzo stvaranje sadržaja - Strategije za pisanje sadržaja, upravljanje sadržajem  i ažuriranje
  • Razvoj analize poslovne opravdanosti
  • Prednosti i nedostaci korištenja Second Lifea kao platforme za obuku
  • E-nastava i utjecaj na konačnu bilancu i povrat od ulaganja
  • Izdvajanje djelatnosti kao put prema povećanoj učinkovitosti.

Organizatori konferencije ističu kako bi ona mogla biti interesantna svim upraviteljima korporativnih sveučilišta, službenicima zaduženim za obrazovanje zaposlenika, službenicima za informacijski sustav, voditeljima odjela ljudskih potencijala, voditeljima projekata upravljanja znanjem te ostalim zainteresiranim za primjenu e-nastave u okviru financijskih institucija.

Konferencija o ključnim sposobnostima i vještinama

U Londonu će se od 18. do 20. lipnja 2008. održati 2. po redu Međunarodna konferencija o ključnim sposobnostima i životnim vještinama, organizirana u partnerstvu s Nacionalnim institutom trajnog obrazovanja odraslih (NIACE).

Osigurati da građani i zaposlenici imaju vještine i sposobnosti potrebne za život i rad u 21. stoljeću izazov je koji nikada nije bio hitniji.

Zbog demografskih kretanja, globalnog natjecanja i tehnološkog napretka neophodno je podići razinu vještina i osigurati da se vještine održavaju na razini koja prati brze razvoje u današnjem društvu znanja.

Ključna pitanja i prateća problematika na ovogodišnjoj konferenciji su:

  • Možemo li dogovoriti 'univerzalni' skup ključnih sposobnosti koji je čitak i prenosiv?
  • Razlikujemo li osnovne i ključne sposobnosti ili su one dio kontinuuma?
  • Kakve to posljedice ima na način kako razvijamo i mjerimo te sposobnosti?
  • Kako ocjenjivati ključne sposobnosti?
  • Na koji način ljudi iskazuju svoje ključne sposobnosti?
  • Kako prepoznati rezultate neformalnog učenja?
  • Na koji način tehnologija može pridonijeti neovisnosti i postignuću učenika?
  • Na koji način možemo pružiti podršku onima koji podržavaju učenike, bio to nastavnik/tutor/mentor?
  • Kako osigurati uključivanje poslodavaca i predstavnika radnika u doživotno stjecanje i održavanje ključnih sposobnosti?
  • Na koji način možemo osigurati da politike cijene kulturu i doprinos pojedinaca?

Prošle je godine na sveučilištu City University u Londonu održana prva Međunarodna konferencija o sposobnostima i tom su se prilikom okupili stručnjaci i delegati iz 21 zemlje.  Organizatori ističu kako su sudionici izrazili izuzetno zadovoljstvo s konferencijom i pa su i ove godine željeli nastaviti međunarodnu suradnju u ovom važnom području.

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.