Chiara Pozzi: Udaljeno obrazovanje nastavnika u ruralnom području u Keniji

Globalizacija je širom svijeta ojačala društvene odnose i oslobodila ih društvenih okvira; povezala je „udaljene krajeve na takav način da su lokalna zbivanja oblikovana događajima koji se odigravaju miljama daleko i obrnuto. Lokalna preobrazba jednako je dio globalizacije kao i lateralno širenje društvenih veza vremenom i prostorom” (Giddens, 1990).

 
Karl Royle: Učenje kroz igrice - druga perspektiva

S obzirom na temeljni nesklad ciljeva igrica i svrhe školskog učenja, napori usmjereni na integriranje igrica u nastavni plan i program mahom su propadali unatoč najboljim namjerama kako nastavnika, tako i industrije računalnih igrica. Tvrdeći da dizajneri obrazovnih igrica trebaju istražiti načine uvođenja obrazovanja u igrice radije nego uvođenja igrica u obrazovanje, u ovome članku Karl Royle opisuje kako bi se to moglo postići. Rasprava je kontekstualizirana kratkim opisom nedostataka korištenja videoigrica u obrazovanju. Royle prikazuje vezu između učenja koje se uobičajeno javlja pri igranju igrica i učenju temeljenom na projektima te prikazuje kako se materijali za učenje koji su vezani uz nastavni plan i program mogu integrirati u kvalitetne komercijalne videoigrice.

 

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.