godište II   |   broj 7  |   Zagreb |   21.6.2002. | ISSN 1333-5987

Marianna Sigala

 

Internet kao dopuna i pomoć u nastavi turizma i ugostiteljstva: europska iskustva

 

Tablica 1: Mjerenje elemenata  

 

 

Izrazito slaganje

izrazito neslaganje

Uočena funkcionalnost (lakoća korištenja) internetskih alata

5

4

3

2

1

Internet je dragocjen izvor za prikupljanje informacija

Internet je dragocjen alat za širenje informacija

Internet je plodna osnova za razvoj nastavnog materijala

Internetski alati dragocjeni su za razvoj online diskusijskih grupa

Internet je prilično spor

Internet pruža informacije na kaotičan način

Elektronička diskusija nije korisna jer nema interakcije među sudionicima (tj. diskusiji nedostaju vizualne informacije)

Internet je dragocjen za praćenje najnovijih zbivanja

Nema odgovarajućih portala za identifikaciju web resursa

Internet nije važan kao obrazovni alat

Uočena korisnost interneta kao obrazovnog alata

Internet mi je omogućio pristup podacima koji su mi prije bili nedostupni

Internet omogućuje brže prikupljanje informacija od drugih izvora informacija

Internetski alati omogućuju razvoj interaktivne diskusije koja prije nije bila moguća

Internetski alati omogućuju trenutačnu distribuciju informacija koja prije nije bila moguća

Uočen stupanj IT podrške

Lako je dobiti pomoć od IT osoblja

Informacije o internetskim alatima raspoložive su i dostupne

Razmjeri podrške korisniku su prikladni

Problemi/upiti rješavaju se pouzdano i brzo

Uočeni atributi interneta

Nemogućnost pristupa studenta resursima računalnog laboratorija

Nedovoljna obučenost studenta u područjima vezanim uz internet

Nedovoljna fakultetska obuka u područjima vezanim uz internet

Nemogućnost pristupa fakulteta resursima računalnog laboratorija

Nedostatak relevantnih informacijskih/obrazovnih web adresa

Nedostatak pristupa relevantnim informacijskim portalima

Ograničenja nametnuta računalnom opremom

Nedostatak opsežnog direktorija web resursa/portala

Nedostatak motivacije studenata za služenje internetom

Pomanjkanje odgovarajućeg obrazovnog softvera

Vrlo spore internetske veze

Uočena kompetencija korisnika za:

računalni softver

računalni hardver

pretraživanje interneta

razvoj elektroničkih diskusijskih grupa

korištenje elektroničkih diskusijskih grupa

korištenje elektroničke pošte

Priroda poučavanih modula

vrlo kompleksni                                                                                         nisu kompleksni

vrlo temeljni                                                                                                 nisu temeljni

vrlo teorijski                                                                                                nisu teorijski

vrlo praktični                                                                                               nisu praktični

vrlo specijalizirani                                                                                  nisu specijalizirani

 

autori | cijeli članak | literatura | sažetak| abstract | pdf inačica | naslovnica