|
Izrazito slaganje
|
izrazito
neslaganje
|
Uočena funkcionalnost
(lakoća korištenja) internetskih alata
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1
|
Internet je dragocjen izvor
za prikupljanje informacija
|
Internet je dragocjen alat
za širenje informacija
|
Internet je plodna osnova
za razvoj nastavnog materijala
|
Internetski alati dragocjeni
su za razvoj online diskusijskih grupa
|
Internet je prilično spor
|
Internet pruža informacije
na kaotičan način
|
Elektronička diskusija
nije korisna jer nema interakcije među sudionicima (tj. diskusiji
nedostaju vizualne informacije)
|
Internet je dragocjen za
praćenje najnovijih zbivanja
|
Nema odgovarajućih portala
za identifikaciju web resursa
|
Internet nije važan kao
obrazovni alat
|
Uočena korisnost
interneta kao obrazovnog alata
|
Internet mi je omogućio
pristup podacima koji su mi prije bili nedostupni
|
Internet omogućuje brže
prikupljanje informacija od drugih izvora informacija
|
Internetski alati omogućuju
razvoj interaktivne diskusije koja prije nije bila moguća
|
Internetski alati omogućuju
trenutačnu distribuciju informacija koja prije nije bila moguća
|
Uočen stupanj IT
podrške
|
Lako je dobiti pomoć od
IT osoblja
|
Informacije o internetskim
alatima raspoložive su i dostupne
|
Razmjeri podrške korisniku
su prikladni
|
Problemi/upiti rješavaju
se pouzdano i brzo
|
Uočeni atributi interneta
|
Nemogućnost pristupa studenta
resursima računalnog laboratorija
|
Nedovoljna obučenost studenta
u područjima vezanim uz internet
|
Nedovoljna fakultetska
obuka u područjima vezanim uz internet
|
Nemogućnost pristupa fakulteta
resursima računalnog laboratorija
|
Nedostatak relevantnih
informacijskih/obrazovnih web adresa
|
Nedostatak pristupa relevantnim
informacijskim portalima
|
Ograničenja nametnuta računalnom
opremom
|
Nedostatak opsežnog direktorija
web resursa/portala
|
Nedostatak motivacije studenata
za služenje internetom
|
Pomanjkanje odgovarajućeg
obrazovnog softvera
|
Vrlo spore internetske
veze
|
Uočena kompetencija
korisnika za:
|
računalni softver
|
računalni hardver
|
pretraživanje interneta
|
razvoj elektroničkih diskusijskih
grupa
|
korištenje elektroničkih
diskusijskih grupa
|
korištenje elektroničke
pošte
|
Priroda poučavanih
modula
|
vrlo kompleksni
nisu kompleksni
|
vrlo temeljni
nisu temeljni
|
vrlo teorijski
nisu teorijski
|
vrlo praktični
nisu praktični
|
vrlo specijalizirani
nisu specijalizirani
|