|
Tablica 5:
Pearsonove
korelacije među elementima
|
1
|
2
|
3
|
4 |
5 |
6
|
7 |
8
|
Uočena
korisnost interneta |
1.00 |
0.432* |
0.354 |
0.401 |
0.564* |
0.378 |
0.721* |
0.442 |
Uočena
lakoća korištenja interneta |
|
1.00 |
0.634* |
0.329 |
0.632* |
0.295 |
0.541* |
0.672* |
Uočena
IT podrška |
|
|
1.00 |
0.374 |
0.473 |
0.202 |
0.590* |
0.762* |
Uočeni
atributi interneta |
|
|
|
1.00 |
0.329 |
0.479 |
0.658* |
0.348 |
Uočena
korisnikova IT kompetencija |
|
|
|
|
1.00 |
0.436 |
0.586* |
0.785* |
Priroda
poučavanih modula |
|
|
|
|
|
1.00 |
0.356 |
0.426 |
Stupanj
korištenja WWW-a |
|
|
|
|
|
|
1.00 |
0.396 |
Stupanj
korištenja elektroničkih diskusijskih grupa |
|
|
|
|
|
|
|
1.00 |
*
(značajni Pearsonovi koeficijenti
p=0,001)
|