Budućnost E-learninga
U kojem će smjeru krenuti E-learning u 2004. godini? Hoćemo li ga i dalje zvati E-learningom? Hoće li biti više ili manje ponuđača usluga, proizvoda ili, najvažnije od svega, radnih mjesta? Hoće li predmetni stručnjaci razvijati tečajeve umjesto instrukcijskih dizajnera? Hoćemo li se svi igrati i usput otkrivati da smo naučili više nego ikad prije – te se pritom još i zabavljati? Na web stranici http://www.elearnmag.org/index.cfm pročitajte što o tome misle stručnjaci na području E-learninga.
Podučavanje i učenje u virtualnom okruženju
U organizaciji njemačkog Sveučilišnog instituta za računarstvo i pravo (Saarland University Institute for Computer Science and Law) od 1. ožujka 2004. godine započinje besplatan online tečaj namijenjen prvenstveno studentima ali i ostalim zainteresiranima koje zanima učenje i podučavanje u virtualnim okruženjima. Tijekom tečaja moći ćete steći znanja i vještine potrebne za rad u virtualnim okruženjima baziranima na Internetu. U pogledu sadržaja možete naučiti: - Pronalaziti, analizirati i provjeriti postojeća okruženja
- Pronalaziti i raditi s relevantnom literaturom iz različitih disciplina
- Istraživati i diskutirati o potencijalima i problemima vezanima uz virtualna o kruženja
- Sagledati neku temu iz više perspektiva (zakonske, pedagoške i tehničke)
- Diskutirati o važnim pitanjima sa drugim studentima i stručnjacima u disciplinarnim i interdisciplinarnim grupama.
Nadalje, steći ćete sposobnost: - Rada u kolaborativnim okruženjima uz pomoć računala
- “Virtualnog” rada u timovima
- Surađivanja u internacionalnim situacijama.
Fokus nije usmjeren prema tehničkim detaljima, već prema mogućnostima koje učenje u okruženjima baziranima na Internetu pruža članovima akademske zajednice. Više informacija potražite na web stranici: http://www.online-seminar.net/info.html
|