Zašto je obrazovanje za E-learning važno?
Ožujak 2004. / godište IV / ISSN 1333-5987
Uvođenje bilo kojih novih tehnologija u neki već ustaljeni proces zahtijeva određene promjene u dotadašnjim načinima ponašanja. Ponekad su te promjene manje i ne tako važne.

Dragana Kupres
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet
Dragana.Kupres@CARNet.hr

Ipak, postoje situacije koje od nas zahtijevaju snažnije promišljanje već uvriježenih uzoraka djelovanja. One od nas zahtijevaju i spremnost da mijenjamo sebe i način na koji radimo.

Sustavno promišljanje potreba koje dovode do promjena u ustaljenim načinima poučavanja, a uzrokovane su primjenom informacijskih tehnologija u procesu učenja i poučavanja, jedan je od načina razmišljanja o suvremenim tendencijama u obrazovanju.

Moguće je i krenuti od željenih promjena, zamisliti idealno stanje koje želimo imati u našem školskom i visokoškolskom sustavu, i onda graditi kuću prema tim obrisima.

U oba slučaja potrebni su nam stručnjaci koji su dovoljno hrabri da zamisle odgovarajuće obrise, ali i one koji će, na kraju krajeva, znati izgraditi takvu kuću.

U CARNetu se trudimo takva različita znanja približiti svojim korisnicima, kroz različite edukacije kao što su E-learning radionice, ali isto tako i na ovim stranicama.

Želim vam ugodno čitanje našeg novog broja, i nove spoznaje na području E-learninga.

Dragana Kupres,
glavna urednica

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.