Stupnjevite i jednostavne promjene potrebne za implementaciju ICT-a u razrednu nastavu
Anita Pincas, viši predavač, Institute of Education, University of London Diljem Europe državne vlade troše milijarde eura na ugradnju ICT alata i infrastrukture u obrazovanje. Međutim, stupanj ugradnje ICT-a u podučavanje i učenje koji bi doveo do promjene i poboljšanja pedagoškog pristupa nizak je u usporedbi s uloženim sredstvima. Prezentacija materijala putem računala, osobito tzv. 'miješani' tečajevi, ipak u cjelini šire obrazovno okružje. Kako su mnogi profesori i nastavnici skeptični prema masovnim promjenama, ovaj kratki rad predlaže postupne i jednostavne promjene kako bi se novim profesorima olakšao teret učenja o ICT-u, a ipak poboljšalo i učenje studenata. Članak se temelji na online tečaju s Institute of Education, University of London. Više o tome pročitajte na web stranici http://www.elearningeuropa.info/doc.php?id=4519&lng=1&doclng=1
Upotreba ICT-a za motiviranje djece s posebnim potrebama i poteškoćama pri učenju
Na radionicama i plenarnim sesijama nekoliko je praktičara i istraživača naglasilo razmjere do kojih ICT može pomoći u borbi protiv društvene izoliranosti motivirajući djecu s posebnim potrebama i poteškoćama pri učenju. Upravitelj bolnice Gilmerton Children’s Centre u Edinburghu, Kenneth Spence, izvijestio je o uspješnoj upotrebi računala da autističnoj djeci pomogne brojiti. Mogućnost računala da isti niz događaja ponavlja koliko god to puta dijete želi, često je upravo ono što je potrebno djeci s posebnim potrebama i što vole. Računala koja koriste boje, svjetlo, zvukove i glazbu, uz korištenje ekrana koji reagira na djetetov dodir, također može zaokupiti pozornost djece koju je inače teško aktivirati. Članak u cijelosti možete pročitati na web stranici http://www.elearningeuropa.info/doc.php?id=4555&lng=1&doclng=1
|