Ingenta i Google postali partneri kako bi omogućili indeksiranje cjelokupnog sadržaja stranica
Ingenta, vodeći dobavljač online izdavačkih usluga izdavačima iz akademske i poslovne zajednice, nedavno je objavila uspješno uvođenje indeksiranja cjelokupnog sadržaja stranica od strane Googlea, popularnog i široko korištenog pretraživača Interneta.
Nakon nedavnog početka suradnje s Googleom na unaprjeđenju indeksiranja stranice Ingenta.com, njezina je uporaba znatno porasla, pri čemu je zahvaljujući tome što je Google upućivao na Ingentine stranice u travnju zabilježeno rekordnih 5,4 milijuna posjeta stranici Ingenta.com.
Otkad je uveo početne promjene svog pretraživačkog programa (Googlebota) krajem veljače 2004., Google indeksira slobodno dostupne metapodatke na stranicama Ingenta.com brzinom od 20 do 30 tisuća stranica na dan, osiguravajući da se naslovi članaka, ključne riječi, imena autora i sažeci pojavljuju u rezultatima pretrage za 5,4 milijuna Googleovih korisnika.
Od ožujka 2004. Ingenta je Googleovom pretraživačkom programu omogućila pristup cjelokupnom sadržaju stranica, što znači da su sve riječi u nekom članku, a ne samo naslovi i ključne riječi, indeksirane i dostupne za pretraživanje putem Googlea.
Iako pretraživač ima pristup cjelokupnom sadržaju stranica, svi drugi korisnici moraju proći uobičajenu Ingentinu provjeru pristupa. Ako korisnik Googlea slijedi rezultate pretrage koji se odnose na sam članak teksta, naići će na stranicu sažetaka Ingenta.com te će ga se ili prepoznati kao pretplatnika na cjelokupan sadržaj prema IP adresi ili korisničkom imenu i zaporci ili će mu biti ponuđeno da plati jednokratno korištenje teksta.
“Iznimno smo zadovoljni što surađujemo s Googleom na povećanju vidljivosti sadržaja koje nude izdavači”, komentirala je Kirsty Meddings, viša menadžerica pri Ingenti. “Ingentini izdavači već su iskusili prednosti najraširenije posredničke distribucijske mreže na tom području, a sada su ti ključni znanstveni sadržaji dostupni velikoj globalnoj publici Googleovih korisnika.”
Nastavni dizajn za lakši protok u online poučavanju
Umjetnost instrukcijskog (nastavnog) dizajna dr. Sandra C. Ceraulo U radu “Nastavni dizajn za lakši protok u online poučavanju” objašnjeno je kako proces dizajniranja nastave za online profesore i nastavne dizajnere može biti kreativno i ugodno umjetničko iskustvo. S obzirom na to da mnogi profesori sami izrađuju online nastavne materijale, profesor i nastavni dizajner vrlo su često jedna osoba. Ugodnu kreativnu aktivnost u kojoj se zadatak koji treba izvršiti vidi kao izazov, poznati je istraživač kreativnosti, Mihaly Csikszentmihalyi, nazvao procesom protoka. Taj zanimljiv rad nadalje nudi ciljeve koje nastavni dizajneri mogu koristiti kako bi odgovorili na pitanje: kako nastavni dizajn može postati uzbudljiv i kreativan posao koji će im ispuniti životne težnje, umjesto tek uobičajenog posla ispunjenog dosadom i anonimnošću? Više informacija potražite na web stranici: http://www.elearnmag.org/subpage/sub_page.cfm?section=4&list_item=14&page=1
E-learning, online učenje, učenje putem weba ili učenje na daljinu:
Autori: Susanna Tsai i Paulo Machado, InkiTiki Corporation, otok Kauai, Hawaii E-learning, učenje putem weba i učenje na daljinu često se koriste kao sinonimi. Međutim, ti nazivi predstavljaju koncepte čije se značenje razlikuje u sitnim, ali važnim detaljima. U ovom ćemo članku otkriti te razlike, razmotriti značenja tih naziva i predložiti njihove definicije. Jasno razumijevanje tih naziva i temeljnih razlika među njima važno je za obrazovne zajednice, kao i za centre za obuku. Ispravna uporaba svakog od tih termina ključna je kako bi se osigurala pouzdana komunikacija između klijenata i ponuđača, članova tehničkih timova i istraživačke zajednice. Temeljito poznavanje svakog od pojmova i njegovih zasebnih karakteristika ključan je čimbenik pri određivanju adekvatnih specifikacija, ocjenjivanju alternativnih mogućnosti, odabiru najboljih rješenja te omogućivanju i promoviranju djelotvornih načina učenja. Više informacija potražite na web stranici http://www.elearnmag.org/subpage/sub_page.cfm?section=3&list_item=6&page=1
|