Sonja Špiranec: Virtualna učionica NSK ili kako su knjižnice zakucale na vrata e-učenja

Suvremene knjižnice preoblikovanjem svojih usluga zadovoljavaju sve veće obrazovne potrebe te zauzimaju sve čvršći i važniji položaj u obrazovnim okruženjima, osobito ako su ona virtualne prirode. Prvi će se dio rada osvrnuti na djelovanje knjižnica na obrazovna okruženja, a posebno će biti prikazan njihov utjecaj na funkcioniranje i kvalitetu sustava e-učenja ili učenja na daljinu. U drugom će dijelu rada biti predstavljen projekt Virtualne učionice NSK, navedeni razlozi za oblikovanje tog programa te opisani sadržaji i koncepcijske odrednice te nove i jedinstvene knjižnične usluge. Članak zaključuje da je Nacionalna i sveučilišna knjižnica doduše zakucala na vrata online edukacije, no kako je potrebno preispitati ostale oblike potencijalne interakcije između knjižnično-informacijskih sustava i online obrazovnih okruženja.

 
Sanjica Faletar: Međunarodni seminar Libraries In The Digital Age - LIDA 2004.

Libraries In The Digital Age (LIDA) međunarodni je seminar koji se u organizaciji Filozofskog fakulteta Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku i Sveučilišta Rutgers iz Sjedinjenih Američkih Država već petu godinu zaredom održava u Interuniverzitetskom centru u Dubrovniku i na obližnjem otoku Mljetu. Suorganizaciju ovogodišnje LIDA-e preuzelo je Sveučilište Loughborough iz Velike Britanije (prof. dr. sc. Paul Sturges).

 
Rajna Gladović: Australski sustav za fleksibilno učenje

Australski sustav za fleksibilno učenje – The Australian Flexible Learning Framework (Framework) jedinstvena je inicijativa svjetskog ranga koja kreira i dijeli znanje o fleksibilnom učenju te podupire primjenu fleksibilnog učenja u sektoru stručnog obrazovanja i usavršavanja (Vocational Education and Training – VET). Čineći stručno obrazovanje i usavršavanje fleksibilnijim, Framework osjetno pridonosi tome da Australija postane globalni predvodnik u obrazovanju i industriji.

 
Vaughan Waller: Kako mjeriti vrijednost edukacije?

Kratak i ne osobito koristan odgovor na to pitanje glasi: "Pa, ovisi...", ali takav biste odgovor očekivali od konzultanta. Da u jeziku ne postoji riječ "ovisi" većina bi konzultanata ostala bez posla. Mjerenje vrijednosti edukacije teško je i u najbolja vremena, a vrijednost se može interpretirati na više načina.

 

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.