Obraćanje pozornosti na pozornost
Osim mogućnosti koje nudi učionica kao što su gledanje kroz prozor ili razmišljanje, online studente mogu ometati e-mailovi, telefonski pozivi, hrpe papira, kolege, prijatelji, obitelj... Obavljanje više od jednog zadatka istodobno ne samo da je uobičajeno već to mnogi rade s ponosom. Kao nastavnici ne znamo tko na satu pazi i imamo dobre razloge sumnjati da mnogi studenti to nisu. Najlakše i najtipičnije rješenje tog problema jest često traženje studenata da na to pitanje otvoreno odgovore: kroz anketu, pitanja, pitanje koje kao odgovor nudi više opcija i sl. Više informacija
Online učenje i zabava
Zašto je e-learning zabavan? Ili je možda dosadan? Ta su pitanja postavljena Grupi specijalnog interesa za e-learning i zabavu (Special Interest Group on E-learning and Fun) na CHI 2004. u Beču u Austriji kako bi odgovorili na pitanje zašto je mnogima od nas e-learning bio dosadno iskustvo i kako to možemo promijeniti. Nadali smo se da ćemo otkriti što iskustvo online studenta čini zabavnim i na koji je to način povezano s boljim dizajnom i izvođenjem online nastave. Sudionici Grupe specijalnog interesa za e-learning i zabavu, koji i sami dizajniraju i izvode ili istražuju online učenje, imaju mnogo ideja o povezanosti zabave s e-learningom. Više informacija
|