Novosti
Veljača 2005. / godište V / ISSN 1333-5987

EXPOELEARNING 2005

AEFOL će od 9. do 11. ožujka 2005. na Madridskom velesajmu organizirati svoj IV. stručni kongres EXPOELEARNING 2005
Vrhunac, razvoj i jačanje e-learninga u cijelom svijetu, nove mobilne aplikacije i demonstracija onoga “što e-learning znači“ bit će glavne teme kojima će se baviti novi sajam AEFOL-a, na koji su pozvane sve španjolske i europske udruge, kao i sudionici iz poslovnog i sveučilišnog okružja.
AEFOL-ov tim već priprema važne novosti koje će biti predstavljene na najvažnijem svjetskom kongresu i sajmu koji se održava na španjolskom jeziku, a posjetitelji EXPOLEARNING-a će, među ostalim, moći sudjelovati u sljedećim aktivnostima:

  • IV. Kongres EXPOELEARNING-a: najbolji praktični primjeri ove godine, važni govornici i novosti
  • II. EPI- Susret internetskog novinarstva (Encuentro de Periodismo en Internet)
  • I. Susret poslovnog usavršavanja
  • Praktične radionice za profesore
  • E-learning iz perspektive gradskih uprava
  • Virtualni kampus: mjesto susreta sveučilišta i poslovnog svijeta
  • Praktične demonstracije platformi
  • Dinamika poučavanja u online okružju
  • Glas korisnika e-learninga
  • Razrada sadržaja po mjeri
  • E-learning u medicini
  • E-learning primijenjen u logistici i marketingu
  • E-demokracija i online obrazovanje

Više informacija

Europska konferencija o cjeloživotnom učenju - Bergen, Norveška 28.-30. travnja 2005.

Cilj je konferencije vratiti cjeloživotno učenje na dnevni red bolonjskog procesa. Bavit će se izazovima s kojima se susreću visokoškolske institucije pri omogućavanju cjeloživotnog obrazovanja svima te pri dizajniranju ciljanih programa profesionalnog usavršavanja. Ti izazovi uključuju i otvoreniji pristup visokoškolskih institucija cjeloživotnom učenju kroz priznavanje, potvrđivanje i akreditaciju neformalnog i formalnog učenja.

Stoga će se konferencija usredotočiti na tri glavne teme: profesionalno usavršavanje /obrazovanje, priznavanje neformalnog i formalnog učenja te otvoreno i udaljeno učenje/e-learning. Te će tri teme biti sagledane iz tri perspektive: perspektive određivanja politike (na razini EU-a i Vlade), strateške perspektive (na razini institucija, organizacija i tvrtki) te iz perspektive praktične primjene (na razini akademskih djelatnika, instruktora obuke i onih koji e-learning koji primjenjuju u praksi).

Više informacija

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.