Travanj 2006. / godište VI / ISSN 1333-5987

Dragi čitatelji,

Pohađanje online nastave zahtijeva ustrajnost i kontinuirani angažman studenata, ali i posebnu pripremu nastavnika te same institucije koja nudi online kolegije. Vrlo važan dio online nastave su diskusije, a njihovo moderiranje nije ni malo jednostavan zadatak. U članku „Grupe studenata u ulozi voditelja online diskusija“ profesori Rourke i Anderson analizirali su kolegij u kojemu su ulogu nastavnika u upravljanju diskusijom preuzele grupe od po četiri studenta. Članak donosi detaljno obrazloženje te stavove polaznika kolegija o tome koliko su njihove kolege uspješno obavile ovaj posao.

Na institucionalnoj razini online studentima važno je osigurati jednako kvalitetnu podršku kao i studentima koji pohađaju studij na tradicionalan način. O tome kako samu nastavu proširiti kvalitetnim sustavima podrške kako bi se online studenti zadržali do kraja studija te postigli obrazovne ciljeve, pročitajte u članku gospođe Holly McCracken, direktorice odjela Distance Education for the College of Liberal Arts and Sciences na Sveučilištu Illinois u Springfieldu.

O podcastima ste mogli čitati i u prošlom broju našeg časopisa. U ovom broju objavili smo članak Podcasting i višestruke tehnologije, koji je pripremila naša kolegica Dragana Kupres, a koji na nešto drukčiji način govori o ovoj temi.

U rubrici Izdvajamo kolega Matija Nalis piše o Slobodnom softveru i najčešćim zabludama vezanim uz ovu temu. Njegov je tekst potaknut Razgovorom s Richardom M. Stallmanom koji smo objavili u prošlom broju.

Lijep pozdrav do 45. broja.


Daliborka Pašić
Glavna urednica

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.