Liam Rourke, Terry Anderson: Grupe studenata u ulozi voditelja online diskusija

Kroz ovu studiju proučavan je online tečaj u kojem su skupine od četiri studenta vodile online diskusije. Istraživala se njihova sposobnost primjene instrukcijskog dizajna, moderiranja diskursa i izravnog poučavanja u diskusijama. Radilo se o poslijediplomskom kolegiju o komunikacijskim mrežama koji se u asinkronom obliku predaje grupi od 17 odraslih studenata podjednake dobi koji pohađaju program za stručno usavršavanje. Intervjui, upitnici i analize sadržaja transkripata diskusija ukazuju da su grupe studenata ispunile sve tri uloge i smatrale to iskustvo korisnim. Ostalim studentima su bili draži njihovi kolege nego nastavnici u ulozi voditelja online diskusija te su izjavili su da su im diskusije pomogle u postizanju ciljeva učenja višeg reda, ali da su mogle biti kritičnije i izazovnije.

 
Holly McCracken: Proširenje virtualnog pristupa: Promicanje angažiranosti i zadržavanja putem integriranih sustava podrške

"Proširenje virtualnog pristupa: Promicanje angažiranosti i zadržavanja putem integriranih sustava podrške" usredotočuje se na proširivanje raspona online obrazovanja tako da uključi sustave akademske podrške koje će osigurati da je virtualno okruženje za učenje uključujuće, pristupačno, prilagođeno poučavanju i studentskim potrebama. Uz pomoć primjera sa Sveučilišta Illinois u Springfieldu i njihovih iskustava s proširenjem online programa na koledžu Slobodnih umjetnosti i znanosti, ovaj rad proučava: prednosti i ograničenja proširenih integriranih programa; specifične pristupe koji pojednostavljuju virtualnu podršku i doseg; i strategije promicanja stalne studentske podrške udaljenim studentima. "Informatička tehnologija može biti izgovor i sredstvo za približavanje obrazovnim ciljevima koje desetljećima ne uspijevamo dostići - a i nekim novim. S dovoljno sredstava na raspolaganju, promišljenim naporima, uz malo strpljenja i sreće, tehnologija više pomaže nego šteti." (Teaching, Learning, and Technology Group [TLT Group], 2002. odlomak 24).

 
Dragana Kupres: Podcasting i višestruke tehnologije

Prema Yahoou! podcast je definiran kao "audiosnimka objavljena na Internetu, nalik kratkoj radijskoj emisiji." (Yahoo! Podcasti, 2002.) Wikipedia proširuje ovu definiciju opisujući podcasting kao "općenit naziv za opis zbirke tehnologija za automatsku distribuciju audio i videoprograma putem Interneta, uz pomoć modela objavi i pretplati se. Neovisnim stvarateljima podcasting omogućava kreiranje samostalno snimljenih 'radioemisija' za objavljivanje, a televizijskim programima i radijskom emitiranju daje novu mogućnost širenja." (Wikipedia, 2005.)

 

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.