Svibanj 2006. / godište VI / ISSN 1333-5987

Dragi čitatelji,

Vjerujem da ste već dobro upamtili ime autora Marca Prenskog. Njegove vrlo interesantne članke kojima preispituje naša stajališta o novoj tehnologiji i posljedicama njene upotrebe odnosno neupotrebe, objavljivali smo u nekoliko naših online brojeva stoga ih navodim kao podsjetnik: Zainteresiraj me ili ću umrijeti od dosade, Što možete naučiti s mobilnog telefona? Gotovo sve!, Digitalni urođenici, digitalni pridošlice (1. dio), Digitalni urođenici, digitalne pridošlice: Razmišljaju li doista drugačije? (2. dio).

I u ovom broju objavljujemo njegov članak „Pretraživanje protiv istraživanja“ u kojemu na njemu svojstven način, suprotstavljanjem dviju oprečnih pozicija Prensky govori o wikipediji, jednoj od najzanimljivijih upotreba tzv. društvenog softvera, i našim nedoumicama i strahovima vezanim uz korištenje u wikipediji objavljenih informacija. A ukoliko vas je ova tema zaintrigirala Izdvojili smo za vas Poziv na radionicu o društvenom softveru 12 i 13.6.2006.

O prednostima i koristima nastave koja se odvija online govori se često i puno, ali i o njenim negativnim posljedicama. Profesor Grandon Gill sa Sveučilišta Južne Floride osvrnuo se na članak koji govori upravo o lošim stranama online nastave dokazujući svojim iskustvom da se upravo ono što u prvi mah izgleda negativno uz opravdanu i pravilnu upotrebu pretvara u prednost poučavanja putem Interneta.

Budući da u Hrvatskoj, također ima dosta stečenih iskustava u online nastavi voljeli bismo objaviti slične članke koji dokazuju/pokazuju korisnost ili negativne posljedice obrazovanja putem Interneta.Članak profesora Gilla nam se čini kao dobar poticaj i dobar predložak za osvrt na ovu temu.

Stoga Vas pozivam da, ukoliko ste zainteresirani, svoje prijedloge s kraćim opisom članka pošaljete na adresu urednistva casopisa Edupoint: edupoin-casopis@carnet.hr

Upute za autore nalaze se na adresi http://www.carnet.hr/casopis/upute.

S veseljm očekujemo i vaš doprinos,

Daliborka Pašić
Glavna urednica

 

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.