Dragi čitatelji,
Vjerujem da ste već dobro upamtili ime autora Marca
Prenskog. Njegove vrlo interesantne članke kojima preispituje naša
stajališta o novoj tehnologiji i posljedicama njene upotrebe odnosno
neupotrebe, objavljivali smo u nekoliko naših online brojeva stoga ih
navodim kao podsjetnik:
Zainteresiraj me ili ću umrijeti od dosade,
Što možete naučiti s mobilnog telefona? Gotovo sve!,
Digitalni urođenici, digitalni pridošlice (1. dio),
Digitalni urođenici, digitalne pridošlice: Razmišljaju li doista drugačije?
(2. dio).
I u ovom broju objavljujemo njegov članak „Pretraživanje
protiv istraživanja“ u kojemu na njemu svojstven način, suprotstavljanjem
dviju oprečnih pozicija Prensky govori o wikipediji, jednoj od
najzanimljivijih upotreba tzv. društvenog softvera, i našim nedoumicama i
strahovima vezanim uz korištenje u wikipediji objavljenih informacija. A
ukoliko vas je ova tema zaintrigirala Izdvojili smo za vas Poziv na
radionicu o društvenom softveru 12 i 13.6.2006.
O prednostima i koristima nastave koja se odvija online
govori se često i puno, ali i o njenim negativnim posljedicama. Profesor
Grandon Gill sa Sveučilišta Južne Floride osvrnuo se na članak koji govori
upravo o lošim stranama online nastave dokazujući svojim iskustvom da se
upravo ono što u prvi mah izgleda negativno uz opravdanu i pravilnu upotrebu
pretvara u prednost poučavanja putem Interneta.
Budući da u Hrvatskoj, također ima dosta stečenih
iskustava u online nastavi voljeli bismo objaviti slične članke koji
dokazuju/pokazuju korisnost ili negativne posljedice obrazovanja putem
Interneta.Članak profesora Gilla nam se čini kao dobar poticaj i dobar
predložak za osvrt na ovu temu.
Stoga Vas pozivam da, ukoliko ste zainteresirani, svoje
prijedloge s kraćim opisom članka pošaljete na adresu urednistva casopisa
Edupoint:
edupoin-casopis@carnet.hr
Upute za autore nalaze se na adresi
http://www.carnet.hr/casopis/upute.
S veseljm očekujemo i vaš doprinos,
Daliborka Pašić
Glavna urednica
|