Marc Prensky: Pretraživanje protiv istraživanja

Čim se pojavi neka nova tehnologija, bilo televizor, telefoni, mobilni telefoni, kamere, videokamere ili Wikipedija, dobra stara američka tradicija uvijek je spremna... pokazati strah i zabraniti je!

 
Grandon Gill: Trinaest (obrazovnih) aktivnosti koje bih radije radio putem Interneta

Nedavni članak u sestrinskom izdanju eLearna, Communications of the ACM (CACM), zaokupio je pozornost čitatelja proricateljskim naslovom "Internetska obrazovna paradna kola: pogledaj prije nego što skočiš" [10]. Članak je sadržavao niz izjava koje su zvučale jednako zlokobno - poput zaključka koji je glasio: "Gubitak kakvoće obrazovanja kao rezultat izvođenja nastave putem Interneta glavni je problem prepoznat u ovom istraživanju." Budući da je CACM vrlo prestižan predstavnik računalnih znanosti i moje discipline – MIS-a (Management of Information Systems – Upravljanje informacijskim sustavima) - ovako mračna predviđanja budućnosti obrazovanja putem Interneta zahtijevala su ozbiljnu pozornost.

 

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.