Rujan 2006. / godište VI / ISSN 1333-5987
Dragi čitatelji,

nakon dvomjesečne ljetne stanke iskorištene između ostalog i za prikupljanje novih i zanimljivih tekstova, vratili smo se s prvim jesenskim brojem. S obzirom da se uz naš časopis savršeno slaže šalica tople kave ili čaja, predlažemo vam da uz omiljen napitak sjednete uz računalo i pogledate što smo vam ovog puta pripremili.

Kao uvod u početak nove akademske godine odabrali smo članak Nine Begičević i Blaženke Divjak o strateškom planiranju uvođenja e-učenja na sveučilištima i fakultetima te rezultatima anketiranja hrvatskih stručnjaka za e-učenje u visokom školstvu. Anketa je s provedena s ciljem sistematizacije znanja od strane stručnjaka na području e-učenja kao potpore u izradi strateških dokumenata uvođenja e-učenja u okviru Tempus projekta EQIBELT.

Kolegica Mirela Carev tijekom srpnja je posjetila osmu godišnju korisničku WebCT konferenciju u Chicagu pa nam ekskluzivno za ovaj broj Edupointa donosi izvješće o glavnim temama konferencije i zaključcima njenih sudionika.

I dalje nastavljamo s objavom tekstova namijenjenih polaznicima CARNetove E-learning akademije ali i svima ostalima zainteresiranim za primjenu ICT-a u obrazovanju. Ovog smo vam puta pripremili Uvod i Prvo poglavlje zaključnog izvješća za projekt Weatherstation Learning Alliance. Ukoliko vas zanima kako se e-učenje uklopilo u pojavu dominantnog dizajna i S-krivulju inovacije, svakako pročitajte ovo interesantno izvješće Roberta Zemskog i Williama F. Massyja.

Na kraju se zahvaljujem dosadašnjoj glavnoj urednici, gospođi Daliborki Pašić, na uspješnih osamnaest brojeva te vas sve skupa srdačno pozdravljam i ujedno želim uspješan početak nove akademske godine.

Od ovog broja,
glavni urednik
Robert Majetić

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.