Nina Begičević, Blaženka Divjak: Strateško planiranje uvođenja e-učenja na sveučilištima i fakultetima

U radu su prikazani rezultati anketiranja hrvatskih stručnjaka za e-učenje u visokom školstvu koje je provedeno s ciljem sistematizacije znanja od strane stručnjaka na području e-učenja kao potpore u izradi strateških dokumenata uvođenja e-učenja u okviru Tempus projekta EQIBELT (http://eqibelt.srce.hr). Anketiranje je provedeno na prvoj radionici projekta EQIBELT pod nazivom „Creating University E-Learning Vision and Strategy” održanoj u Dubrovniku u ožujku 2006. godine. Nakon radionice skup anketiranih stručnjaka za e-učenje u visokom školstvu je proširen. Anketa je bila strukturirana na način da izvrši prikupljanje i prioritizaciju podataka potrebnih za izradu strateških dokumenata: ciljeva uvođenja e-učenja, prednosti uvođenja e-učenja i kriterija odlučivanja važnih za strateško planiranje uvođenja e-učenja. Anketiranje su provele i rezultate obradile i interpretirale Nina Begičević i prof.dr.sc. Blaženka Divjak s Fakulteta organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu.

 
Mirela Carev: IMPACT 2006 - osma godišnja korisnička WebCT konferencija

WebCT (Web Course Tools) programski je alat koji se koristi za održavanje nastave na daljinu no koristi se i kao dopuna klasičnom obliku nastave. WebCT omogućava kreiranje tečaja, pristup polaznika tečaju, online ocjenjivanje polaznika te kreiranje drugih sadržaja koji mogu obogatiti nastavni proces kao što su primjerice samoprocjena znanja ili rječnik. WebCT tečajevima je putem Internet veze moguće pristupiti u bilo koje vrijeme, a pristup tečajevima je autoriziran.

 
Robert Zemsky, William F. Massy: Ometena inovacija - Što se dogodilo e-learningu i zašto

Zaključno izvješće za projekt Weatherstation Learning Alliance na University of Pennsylvania u suradnji s tvrtkom Thomson Corporation. (Uvod i Poglavlje 1)

 

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.