Jeronim Dorotić: Spremnost Hrvatske za e-learning

Pretpostavlja se da se danas više ne mora previše naglašavati kako se e-learning razvio kao posljedica učestale produkcije znanstvenih i stručnih materijala putem informacijske i komunikacijske tehnologije. U ovom istraživanju nastavljamo istraživati spremnost Hrvatske za e-learning temeljeno prema istoimenom istraživanju koje smo napravili u lipnju 2006. godine. Iako se neki manji dijelovi ove studije preklapaju sa prvom verzijom, zbog konstantnih i ubrzanih promjena koje se dešavaju globalno i lokalno na područjima tehnologije i obrazovanja, pokazalo se nužnim osvježiti stariju verziju sa novim podacima.

 
Kavita Rao: Učenje na daljinu u Mikroneziji: Iskustva polaznika virtualne učionice s korištenjem sinkronih tehnologija

U ovome članku Kavita Rao opisuje tečaj učenja na daljinu koji se nudi nastavnicima u tzv. K-8 školama (uključuju uzraste od vrtića do osmoga razreda osnovne škole) u Mikroneziji te koji je usmjeren na primjenu sinkronih tehnologija u ispunjavanju kulturološki uvjetovanih očekivanja od nastave koja uključuju izravnu komunikaciju u realnom vremenu. Rao predstavlja analizu tečaja koji je proveden na otocima Pohnpei i Ebeye. Istražena su i analizirana stajališta polaznika o kombinaciji sinkronih i asinkronih tehnologija učenja na daljinu da bi se utvrdilo koje su izazove i uspjehe iskusili polaznici. Pri ocjenjivanju povratnih informacija polaznika, Rao je priložila i niz preporuka za razvijatelje tečajeva koji rade u ruralnim, geografski raspršenim i kulturološki različitim okruženjima.

 

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.