| 
 Dragi čitatelji, često smo u našem časopisu pisali o radu s učenicima u srednjim školama i primjeni suvremene informacijsko-komunikacijske tehnologije u njihovoj nastavi, no niti jedan se članak nije fokusirao na rad s darovitom djecom. Stoga vam u ovom broju donosimo članak gospodina Damira Ristera iz Centra za istraživanje i razvoj obrazovanja pri Institutu za društvena istraživanja u Zagrebu, koji govori o tome kako e-učenje u obliku online tečajeva može zadovoljiti specifične obrazovne potrebe darovite djece. Iskustva nastavnika koji osim u učionici podučavaju i putem online nastave opisana su u članku gđe. Susan Lowes pod nazivom Online nastava i promjena u učionici: "transrazredni" nastavnik u doba Interneta. U članku se govori o dvosmjernoj interakciji između nastave u učionici i online nastave te se pritom pokušava dati odgovor na pitanje prenose li nastavnici ideje, strategije i postupke iz klasične učionice u virtualnu, i ako prenose - u kojoj mjeri.   Izdvojili smo za vas i najavu iSite konferencije u Zagrebu te aktualne vijesti i zanimljivosti s područja primjene suvremene tehnologije u obrazovanju. Do idućeg broja srdačno vas pozdravljam. Robert Majetić,glavni urednik
 
 |