Dragi čitatelji,
često smo u našem časopisu pisali o radu s učenicima u srednjim školama i primjeni suvremene informacijsko-komunikacijske tehnologije u njihovoj nastavi, no niti jedan se članak nije fokusirao na rad s darovitom djecom. Stoga vam u ovom broju donosimo članak gospodina Damira Ristera iz Centra za istraživanje i razvoj obrazovanja pri Institutu za društvena istraživanja u Zagrebu, koji govori o tome kako e-učenje u obliku online tečajeva može zadovoljiti specifične obrazovne potrebe darovite djece.
Iskustva nastavnika koji osim u učionici podučavaju i putem online nastave opisana su u članku gđe. Susan Lowes pod nazivom Online nastava i promjena u učionici: "transrazredni" nastavnik u doba Interneta. U članku se govori o dvosmjernoj interakciji između nastave u učionici i online nastave te se pritom pokušava dati odgovor na pitanje prenose li nastavnici ideje, strategije i postupke iz klasične učionice u virtualnu, i ako prenose - u kojoj mjeri.
Izdvojili smo za vas i najavu iSite konferencije u Zagrebu te aktualne vijesti i zanimljivosti s područja primjene suvremene tehnologije u obrazovanju.
Do idućeg broja srdačno vas pozdravljam.
Robert Majetić,
glavni urednik
|