godište II   |   broj 10  |   Zagreb |   29.11.2002. | ISSN 1333-5987

doc. dr. sc. Sunčana Kukolja Taradi

 

Prva iskustva s nastavom medicinske fiziologije u virtualnom edukacijskom okružju WebCT-a

 

Literatura: 

1.  WebCT, www.webct.com  (10. 11. 2002.)
2. BlackBoard, http://www.blackboard.net  (10. 11. 2002.)
3. TopClass http://www.wbtsystems.com / (10. 11. 2002.)
4. Kukolja Taradi S. Integracija Interneta u nastavu medicine. Liječnički vjesnik 2002;124(1-2):36-41.
5. Klapan I, Čikeš, I. (ur.) Telemedicina u Hrvatskoj. Medika d.d. 2001.
6. Obrazovni projekt »Interaktivni edukacijski modul acidobazne ravnoteže u čovjeka« http://www.carnet.hr/projekti/acido  (15. 11. 2002.)
7. Medicinski fakultet u Zagrebu. Mali izborni predmet "Jesmo li kiseli?" www.mef.hr/katedre/fiziolog/kiseli  (15. 11. 2002.)
8. CARNet - WebCT poslužitelj, http://webct.carnet.hr:8900  (15. 11. 2002.)
9. Clark J. A product review of WebCT. Internet and Higher Education 2002;5 (1):79-82 (07. 11. 2002.)
10. CARNet - Edupoint - WebCT, http://edupoint.carnet.hr/webct/index.html  (15. 11. 2002.)
11. McVay Lynch M. The Online Educator: A guide to creating the virtual classroom. 1 st ed. RoutledgeFalmer NY, 2002.
12. Brown A L., Campione, JC. Guided discovery in a community of learners. U K. McGilly (ur.) Classroom lessons: Integrating cognitive theory and classroom practice (str. 229-270). Cambridge, MA: MIT Press/Bradford Books, 1994. (18. 11. 2002.)
13. Duderstadt JJ. The Future of the University in an Age of Knowledge. JALN 1997;1 (2):78-88. (18. 11. 2002.)
14. Shaughnessy AF, Slawson DC. Are we providing doctors with the training and tools for lifelong learning? BMJ 1999;319:1280. (18. 11. 2002.)
15. Harasim L. Shift happens: online education as a new paradigm in learning. Internet and Higher Education 2000; 3: 41-61. (18. 11. 2002.)
 

autor | cijeli članak | literatura | sažetak| abstract | pdf inačica | naslovnica