|
Sažetak
Globalno dostupne informacijske tehnologije
imaju izniman potencijal kojim se mogu mijenjati tradicionalni obrazovni
procesi. Suvremeni nastavnici žele iskoristiti taj potencijal kako
bi poboljšali svoje nastavničke aktivnosti. No, stvoriti obrazovno
okružje koje će studentima biti privlačno i koje će ih poticati
na učenje, a koje će se uza sve to i jednostavno rabiti, zahtijeva
mnogo vremena te mnoga znanja i vještine. Virtualna edukacijska
okružja (engl. virtual learning environment) nova su generacija
računalnih edukacijskih sustava koji nastavnicima pružaju mogućnost
da bez specijalnih tehničkih znanja relativno brzo stvore cjeloviti
web tečaj. Glavno je svojstvo tih proizvoda to što u sebi integriraju
tehnološka i pedagoška obilježja interneta i weba u cjelovit sustav,
koji putem unaprijed pripremljenih obrazaca olakšava dizajniranje,
osmišljavanje, prezentiranje i upravljanje web tečajevima, a studentima
olakšava snalaženje i pruža potporu u učenju.
U članku se iznose prva iskustva osmišljavanja
i izrade takvog obrazovnog okružja i njegove primjene u redovitoj
dodiplomskoj nastavi fiziologije na Medicinskom fakultetu u Zagrebu. |