godište II   |   broj 10  |   Zagreb |   29.11.2002. | ISSN 1333-5987

doc. dr. sc. Sunčana Kukolja Taradi

 

Prva iskustva s nastavom medicinske fiziologije u virtualnom edukacijskom okružju WebCT-a

 

Sažetak

Globalno dostupne informacijske tehnologije imaju izniman potencijal kojim se mogu mijenjati tradicionalni obrazovni procesi. Suvremeni nastavnici žele iskoristiti taj potencijal kako bi poboljšali svoje nastavničke aktivnosti. No, stvoriti obrazovno okružje koje će studentima biti privlačno i koje će ih poticati na učenje, a koje će se uza sve to i jednostavno rabiti, zahtijeva mnogo vremena te mnoga znanja i vještine. Virtualna edukacijska okružja (engl. virtual learning environment) nova su generacija računalnih edukacijskih sustava koji nastavnicima pružaju mogućnost da bez specijalnih tehničkih znanja relativno brzo stvore cjeloviti web tečaj. Glavno je svojstvo tih proizvoda to što u sebi integriraju tehnološka i pedagoška obilježja interneta i weba u cjelovit sustav, koji putem unaprijed pripremljenih obrazaca olakšava dizajniranje, osmišljavanje, prezentiranje i upravljanje web tečajevima, a studentima olakšava snalaženje i pruža potporu u učenju.

U članku se iznose prva iskustva osmišljavanja i izrade takvog obrazovnog okružja i njegove primjene u redovitoj dodiplomskoj nastavi fiziologije na Medicinskom fakultetu u Zagrebu.

 

autor | cijeli članak | literatura | sažetak| abstract | pdf inačica | naslovnica