godište III   |   broj 15  |   Zagreb |   28.5.2003. | ISSN 1333-5987

G. Saunders, profesor na sveučilištu Westminster, Ujedinjeno Kraljevstvo

 

Integracija informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT) u klasična studentska predavanja

 

Sažetak

Članak govori u uporabi informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT) kao sredstva potpore i fundamentalne promjene aktivnosti koje se provode u učionicama. Podaci korišteni u članku prikupljani su tijekom četiri godine na uzorku studenata završne godine studija biologije. U osnovi, predavanja kao način prenošenja informacija zamjenjuju se različitim statičkim i interaktivnim materijalima u elektroničkom obliku. Kao posljedica smanjenja količine klasičnog predavanja, veći dio poučavanja u učionici bio je posvećen aktivnostima studenata i pružanja povratnih informacija od strane tutora. Cjelokupan pristup prilično je generičan i primjenjiv na mnoga druga predmetna područja.

 

autor | cijeli članak | literatura | sažetak| abstract | pdf inačica | naslovnica