|
|
godište III | broj 15
| Zagreb | 28.5.2003. | ISSN 1333-5987
|
|
|
|
Uvodnik
|
Dragi čitatelji,
Ako niste sudjelovali na konferenciji koju su prošli tjedan u Zagrebu
zajednički organizirali CARNet i TERENA (the Trans-European Research
and Education Networking Association), pokušat ću vam prepričati
dio atmosfere. |
Od prezentacija vezanih za obrazovanje na daljinu
mogli smo čuti da u Italiji možete učiti muzicirati uz pomoć videokonferencije
(P. Castoldi i A. Morelli: The Mythos Project), da se u Velikoj
Britaniji možete zaposliti kao »on-line facilitator«, dakle kao
osoba koja vodi i pomaže odvijanju online diskusija, i to u punom
radnom vremenu (S. Heppell: New Connections, New Communities: Building
Effective Learning Online) i da u Škotskoj razmišljaju o sveobuhvatnim
(digitalnim) bibliotekama koje nadilaze granice znanstvenih disciplina
i ljudskih djelatnosti (D. Law: Digital Libraries as a Tool Uniting
Communities?).
|
|
|
|
|
|
Doc. dr. sc. Jasna Horvat, Dajana Fodora, studentica,
Josipa Forjan, studentica, Martina Mikrut, poslijediplomantica |
|
Online nastavna građa "Statistike" u
funkciji dinamizacije procesa učenja
|
|
Članak govori o iskustvu doc. dr. sc. Jasne Horvat
s Ekonomskog fakulteta u Osijeku, koja je sa svojim suradnicama
Dajanom Fodora, Josipom Forjan i Martinom Mirkut izradila web stranicu
predmeta Statistika. Time je omogućena interaktivna komunikacija
studenata i nositelja kolegija Statistika. Kao popratna pojava web
stranice došlo je do zamjene klasičnih "face to face"
konzultacija online konzultacijama.
|
|
autori |
cijeli
članak |
literatura
|
sažetak|
abstract
| pdf
inačica
|
|
|
|
G. Saunders, profesor na sveučilištu Westminster,
Ujedinjeno Kraljevstvo |
|
Integracija informacijske i komunikacijske
tehnologije (ICT) u klasična studentska predavanja
|
|
Autor članka Gunter Saunders,
profesor na sveučilištu Westminster u Velikoj Britaniji, upoznaje
nas s pokušajem integracije informacijske i komunikacijske tehnologije
u klasična predavanja. Podaci navedeni u članku rezultat su četverogodišnje
studije prof. Saundersa, koji je pokušao promijeniti pristup nastavnoj
organizaciji na uzorku studenata završne godine studija biologije. |
|
autor
| cijeli članak |
literatura |
sažetak| abstract
| pdf inačica
|
|
|
|
|
|
Osvrti
|
|
|
|
U travnju ove godine izašla je nova inačica softvera
za udaljeno učenje WebCT 4.0. Od sljedeće akademske godine CARNet
planira prijeći na najnoviju inačicu koja nudi nove mogućnosti u
kreiranju sadržaja za udaljeno učenje. O tome više u osvrtu.
|
|
|
|
Zanimljivosti
|
|
|
|
Mali savjeti o velikim mogućnostima koje nudi obrazovanje
na Internetu. Kako pronaći pravi materijal na mreži? Gdje potražiti
on-line tečaj i kako odabrati pravi? Koje su novosti na tržištu
edukacijskih alata? Pokušali smo vam pomoći malim odabirom zanimljivih
linkova.
|
|
|
|
|
|