godište III   |   broj 15  |   Zagreb |   28.5.2003. | ISSN 1333-5987

 

Uvodnik 

Dragi čitatelji,

Ako niste sudjelovali na konferenciji koju su prošli tjedan u Zagrebu zajednički organizirali CARNet i TERENA (the Trans-European Research and Education Networking Association), pokušat ću vam prepričati dio atmosfere.

Od prezentacija vezanih za obrazovanje na daljinu mogli smo čuti da u Italiji možete učiti muzicirati uz pomoć videokonferencije (P. Castoldi i A. Morelli: The Mythos Project), da se u Velikoj Britaniji možete zaposliti kao »on-line facilitator«, dakle kao osoba koja vodi i pomaže odvijanju online diskusija, i to u punom radnom vremenu (S. Heppell: New Connections, New Communities: Building Effective Learning Online) i da u Škotskoj razmišljaju o sveobuhvatnim (digitalnim) bibliotekama koje nadilaze granice znanstvenih disciplina i ljudskih djelatnosti (D. Law: Digital Libraries as a Tool Uniting Communities?).

 

cijeli uvodnik | teme | poziv

Članci

Doc. dr. sc. Jasna Horvat, Dajana Fodora, studentica, Josipa Forjan, studentica, Martina Mikrut, poslijediplomantica

 

Online nastavna građa "Statistike" u funkciji dinamizacije procesa učenja

 

Članak govori o iskustvu doc. dr. sc. Jasne Horvat s Ekonomskog fakulteta u Osijeku, koja je sa svojim suradnicama Dajanom Fodora, Josipom Forjan i Martinom Mirkut izradila web stranicu predmeta Statistika. Time je omogućena interaktivna komunikacija studenata i nositelja kolegija Statistika. Kao popratna pojava web stranice došlo je do zamjene klasičnih "face to face" konzultacija online konzultacijama. 

 

autori | cijeli članak | literatura | sažetak| abstract | pdf inačica

G. Saunders, profesor na sveučilištu Westminster, Ujedinjeno Kraljevstvo

 

Integracija informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT) u klasična studentska predavanja

 

Autor članka Gunter Saunders, profesor na sveučilištu Westminster u Velikoj Britaniji, upoznaje nas s pokušajem integracije informacijske i komunikacijske tehnologije u klasična predavanja. Podaci navedeni u članku rezultat su četverogodišnje studije prof. Saundersa, koji je pokušao promijeniti pristup nastavnoj organizaciji na uzorku studenata završne godine studija biologije.

 

autor | cijeli članak | literatura | sažetak| abstract | pdf inačica

Osvrti

 

U travnju ove godine izašla je nova inačica softvera za udaljeno učenje WebCT 4.0. Od sljedeće akademske godine CARNet planira prijeći na najnoviju inačicu koja nudi nove mogućnosti u kreiranju sadržaja za udaljeno učenje. O tome više u osvrtu.

Zanimljivosti

 

Mali savjeti o velikim mogućnostima koje nudi obrazovanje na Internetu. Kako pronaći pravi materijal na mreži? Gdje potražiti on-line tečaj i kako odabrati pravi? Koje su novosti na tržištu edukacijskih alata? Pokušali smo vam pomoći malim odabirom zanimljivih linkova.

 
    naslovnica | linkovi | poziv | teme | upute autorima | impressum