Zanimljivosti
Prosinac 2003. / godište III / ISSN 1333-5987

Tehnologija se sve više koristi ne samo u učionicama nego i u domovima, knjižnicama, kafićima i ostalim mjestima na kojima svakodnevno boravimo.

Njezinoj raširenoj uporabi pridonose tehnološki potkovani učenici Generacije Y, koji zahtijevaju da im se u učionicama omogući pristup tehnologiji, osobito računalima.
Potreba da učenici budu u toku s najnovijim trendovima na tom području, nedavno je dokazana u američkoj saveznoj državi Mississippi, gdje je guverner Ronnie Musgrove opremio računalima s pristupom na Internet svaku od 32.354 učionice u državnim osnovnim školama. Tako je Mississippi postao prva od saveznih država koja je dobila federalna sredstva iz privatnih donacija i potrošila 6 milijuna dolara kako bi se učenici obučili za rad na računalu.

Više o tome pročitajte na web stranici: http://www.thejournal.com/magazine/vault/A4370.cfm

Sve veća dostupnost različitih medijskih izvora promijenila je procese podčavanja i učenja, no istodobno je otežano pronalaženje zadovoljavajućih i prikladnih materijala.

Iako su učiteljima i učenicima dostupne tisuće materijala, teško je pronaći određenu informaciju te pritom zadovoljiti opće smjernice koje se postavljaju pred učitelje i učenike.

Stoga je zaključak da integracija tehnologije, između ostaloga, mora:

  • udovoljiti širokom spektru obrazovnih potreba i ciljeva
  • biti dostupna različitim skupinama učenika
  • omogućiti zajedništvo i suradnju
  • omogućiti ocjenjivanje i evaluaciju

Više o tome pročitajte na web stranici:
http://www.thejournal.com/magazine/vault/A4341.cfm

Učinkoviti programi za obuku učitelja u uporabi tehnologije

U članku “Učinkoviti programi za obuku učitelja u uporabi tehnologije” Sally Bowman Alden, izvršna ravnateljica zaklade Computer Learning, iznosi pet značajki učinkovitih programa za obuku učitelja u uporabi tehnologije.
Najbolji programi, kaže Adlen, nude poticaj i podršku, ciljano su usmjereni na učitelje, nude primjeren pristup tehnologiji, suradnju u zajednici i stalnu neformalnu podršku i mogućnosti daljnjeg usavršavanja. "Kako bi naša djeca uistinu uživala u svim prednostima tehnologije, učitelji moraju shvatiti važnost korištenja tehnologije u osobnom i profesionalnom životu i učinkovito je koristiti u učionicama".

Cijeli članak pročitajte na web stranici:
http://www.computerlearning.org/articles/Training.htm

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.