Često se kaže da na World Wide Webu kraljuje sadržaj. To jednostavno znači da web može biti uzbudljiva sredina, no to je zapravo ipak samo sredina – način prenošenja sadržaja. Ako sadržaj nije koristan, web stranica se u konačnici neće koristiti unatoč blistavoj izvedbi. Vaš se izbor alata za izradu i sustav izvedbe mora temeljiti na čvrstoj sadržajnoj osnovi. Nećemo proučavati razvoj obrazovnih kurikuluma. Moramo pretpostaviti da je u tijeku ili u razvoju neki obrazovni program. Pitanje koje nas zanima jest kako e-learning tehnologija može poboljšati izradu i izvedbu sadržaja. |
U vrijeme kada je informacijsko-komunikacijska tehnologija (ICT) postala svakodnevicom u svim područjima ljudskog djelovanja, potrebno je, u skladu s tim, oblikovati školski sustav odnosno kurikulum (kurikulum = pojam širi od pojma »plan i program« jer obuhvaća ciljeve, sadržaje, metode, medije, strategije i pitanja evaluacije). UNESCO-ov dokument Information and Communication Technology in Education: A Curriculum for Schools and Programme of Teacher Development daje nam pregled faza kroz koje prolaze obrazovne institucije u procesu implementacije ICT-a u obrazovni sustav te razvoj učitelja koji su nositelji sustava. |