Zanimljivosti
Ožujak 2006. / godište VI / ISSN 1333-5987

Europski e-tutori - induktivni modeli za online predavanja u sinkronim kolaborativnim okruženjima

S razvojem i širenjem e-learninga pojavila se potreba za istraživanjem najboljih primjera iz prakse te izlučivanjem pedagoških smjernica za e-tutore. S ciljem izgradnje korpusa literature i postupaka koji će generirati smjernice za e-tutore, Europska komisija podržala je projekt eTUTOR koji obuhvaća paneuropske zemlje, uključujući Irsku, Francusku, Španjolsku, Grčku i Ujedinjeno Kraljevstvo.

Ovaj projekt nastoji istaknuti niz metodoloških nepromjenjivosti prilikom pokretanja obrazovanja, pritom u potpunosti koristeći mogućnosti koje nudi informacijsko-komunikacijska tehnologija (ICT) i iskustva stečena u e-learningu.

Svrha projekta je istraživanje višekulturalnih, sinkronih i kolaborativnih situacija (MCCS okruženja), omogućavanje istraživanja o strukturiranju gradiva u online okruženju te razvoj metodološkog modela kojim bi se tutorima osigurali optimalni uvjeti za uspjeh udaljenog učenja.

Više informacija o projektu eTUTOR možete potražiti ovdje.

Anketa eLearning Guild

eLearning Guild zajednica stručnjaka za dizajn, razvoj i menadžment e-learninga i ove je godine pokrenula anketu o budućnosti e-learninga. Odgovori na anketna pitanja prikupljeni su tijekom veljače 2006. a do sada se odazvalo 656 ispitanika.

Analiza prikupljenih podataka pokazuje znatno povećanje zanimanja za Rapid e-learning (više informacija o ovoj vrsti učenja možete pročitati ovdje) te za znatniju uporabu složenih medija u obrazovanju (simulacije, alati za kolaboraciju i komunikaciju, Flash interakcije, baze podataka i dr.).

Ostale podatke, kao i krajnji zaključak provedene ankete, možete pronaći ovdje.

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.