Jan Steyaert: Visoko obrazovanje putem weba, paradoks uključenosti/isključenosti

Obrazovanje se sve više odvija putem računala i Interneta. U ovom je članku prikazana situacija u kojoj je takav razvoj obrazovanja može biti koristan nekim studentima s funkcionalnim oštećenjima, ali i isključujući ukoliko dovoljno pažnje nije posvećeno pristupačnosti. I računalno obrazovno okruženje (WebCT, Blackboard i sl.) kao i sadržaji trebaju biti oblikovani tako da omogućuju pristupačnost.

 
Tihomir Katulić: Softverski patenti i slobodni softver – Razgovor s Richardom M. Stallmanom

Početkom ožujka Zagreb je ugostio jednog od najpoznatijih svjetskih aktivista, borca za slobodni softver i žestokog protivnika softverskih patenata Richarda M. Stallmana. Stallman, poznat i po akronimu RMS, osnivač je i voditelj Free Software Foundationa i autor GNU javne licence. U Zagrebu je održao dva predavanja u organizaciji Multimedijalnog instituta i CARNeta.

 
Eva Kaplan-Leiserson: Trend: Podcasting u akademskom i korporativnom učenju

Podcasting. Vjerojatno ste već čuli taj izraz i pitali se što znači. Ili ste možda već slušali podcaste i razmišljali kako bi mogli poslužiti u radu sa studentima. Ovaj će vam članak pružiti osnovno objašnjenje podcastinga, istaknuti nekoliko uporaba u učenju, ponuditi odgovore i pitanja korporativnog dobavljača te navesti linkove do podrobnijih informacija.

 

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.