Novosti
Ožujak 2007. / godište VII / ISSN 1333-5987

Podučavanje umjetnosti na daljinu

Održavanje tečajeva primijenjene umjetnosti metodom učenja na daljinu oduvijek je predstavljalo izazov i nastavnicima i polaznicima. U online prostoru, nastavni predmeti koji se temelje na tekstovima manje su problematični od tečajeva umjetnosti, jer tečajevi umjetnosti zahtijevaju od studenata stvaranje i predavanje vizualnih materijala radi dobivanja ocjena i komentara.

Škola Studio Art School u Velikoj Britaniji organizira tečajeve umjetnosti i dizajna za polaznike koji radije uče online. Sustav za predaju znanja temeljen na mreži omogućava polaznicima primanje nastavnih materijala i prebacivanje fotografija njihovih radova na mrežu, u svim fazama napretka, bez kašnjenja, prijevoznih troškova i sigurnosnih problema vezanih uz tradicionalne tečajeve na daljinu.

oas_logo.gif 

U školi Studio Art School sve je uređeno online. Za razliku od tradicionalnih tečajeva na daljinu, ne postoji potreba za komunikacijom putem telefona, e-pošte ili obične pošte. Svaki polaznik dobiva pristup svom osobnom online ateljeu gdje može skidati materijale za učenje i komunicirati s nastavnicima u bilo kojem trenutku – potrebno je samo ulogirati se.

Polaznici koriste digitalne kamere za fotografiranje i prebacivanje fotografija svojih radova na mrežu tijekom svih faza napretka, sve do završetka, omogućavajući time nastavnicima da prate njihov napredak i pružaju im praktične savjete. Polaznici se mogu ulogirati kod kuće, tijekom pauze na poslu ili tijekom putovanja. Za to im nije potrebna širokopojasna veza ili specijalizirani softver. Uz to, ne postoje nikakva vremenska ograničenja; polaznici mogu komunicirati sa svojim nastavnicima kada god to žele.

Više informacija potražite na adresi:
http://www.elearnmag.org/subpage.cfm?section=case_studies&article=39-1

Sedam koraka prema boljoj e-nastavi

Neka istraživanja pokazuju da online tečajevi ponekad ne uspijevaju privući zanimanje učenika i da se u njima ne primjenjuju saznanja o načinu na koji ljudi usvajaju znanje.

Na temelju tih pokazatelja, g. Clark N. Quinn (autor bloga Quinnovaton) objavio je u online časopisu eLearn Magazine sedam načela kojima je namjera e-nastavu učiniti učinkovitijom i boljom.

571231_computer_1.jpg

Tih sedam načela objedinjuju spoznajne i emocionalne sastavnice učenja, a autor tvrdi da njihovom većom primjenom rezultati postaju sve bolji.

To su:

  1. Smislene vještine
  2. Održavanje jednostavnosti i lakoće
  3. Emocionalna uključenost
  4. Povezana poimanja
  5. Opširno pojašnjeni primjeri
  6. Korisne praktične vježbe
  7. Istančano promišljanje

Više informacija potražite na adresi:
http://www.elearnmag.org/subpage.cfm?section=best_practices&article=35-1

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.