Robert Majetić, Ljerka Čulina: CARNetov Portal za škole

U proteklih godinu dana Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet u svoje je članstvo, pored ustanova iz sustava znanosti i visoke naobrazbe, primila i ustanove iz osnovnog i srednjeg školstva. Kako bi se tim novim članicama predstavile CARNetove usluge, ali i ponudilo središnje mjesto za objavu digitalnih obrazovnih materijala koji se mogu koristiti u nastavi u osnovnim i srednjim školama, CARNet je početkom ožujka 2007. godine pokrenuo Portal za škole. Osim toga, zamišljeno je da se na spomenutom portalu redovito objavljuju i brojne korisne informacije namijenjene nastavnicima, učenicima, njihovim roditeljima te svima onima koje zanima primjena tehnologije u nastavi.

 
Bojan Jerbić, Tomislav Stipančić, Petar Ćurković: Poučavanje u online okruženju

U ovom radu iznesen je dio iskustava sakupljenih prilikom vođenja Edupointovih online tečajeva (Edupoint – CARNetov edukacijski centar) te prilikom sudjelovanja u izvođenju online dijela nastave na kolegiju Računalne mreže koji se predaje na Fakultetu strojarstva i brodogradnje u Zagrebu (FSB).

 
George Siemens: Procjena značajki medija: Korištenje multimedije za postizanje ishoda učenja

Dizajnerima materijala za učenje (e-učenje, učenje u učionici ili bilo koju fazu kontinuuma) na raspolaganju su mnogi formati medija. Izazov je u odabiru vrste medija koja najučinkovitije predstavlja materijal za učenje i kojom će se postići predviđeni ishodi učenja. Budući da nisu svi mediji oblikovani na jednak način, određeni su formati učinkovitiji za određene zadatke. Ovaj članak predstavlja razne formate medija, njihove prednosti, slabosti,primjene i uloge u postizanju ishoda učenja.

 
Nicole A. Buzzetto-More, Ayodele Julius Alade: Najbolji postupci u e-procjeni znanja (prvi dio)

Prema Martellu i Calderonu (2005), procjena znanja je neprekidan proces koji uključuje planiranje, diskusiju, postizanje dgovora, promišljanje, mjerenje, analiziranje te usavršavanje na temelju podataka prikupljenih o nekom cilju učenja. Procjena znanja obuhvaća niz aktivnosti uključujući testiranje, izvedbu, vrednovanje projekata i promatranje (Orlich, Harder, Callahan i Gibson, 2004). Utječući na obrazovanje od ranog djetinjstva do postdiplomskog studija, disciplina koja se bavi procjenom znanja se temelji na normama i ishodima, mjerenju rezultata te praćenju odgovornosti ustanova za učenje studenata. Nadzorna tijela i agencije za akreditaciju sada zahtijevaju da ishodi učenja budu usmjereni na studente, kao i da budu odraz sveobuhvatnog znanja, sposobnosti i vještina kakve preferiraju današnji studenti; usklađivanje nastavnog plana i programa tako da odražava željeni napredak i kognitivni razvoj učenika; prikupljanje podataka koji pokazuju ostvarivanje ciljeva učenja; te korištenje podataka prikupljenih procjenom znanja pri donošenju odluka (Buzzetto-More, 2006).

 

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.