Novosti
Travanj 2007. / godište VII / ISSN 1333-5987

Konferencija Videofunet 2007

U finskom gradu Tampere, 10. i 11. svibnja 2007. održat će se konferencija kojoj je cilj promocija sinkrone i asinkrone komunikacije u online učenju.

Videofunet.jpg

Konferencija će sudionicima pružiti mogućnost razmjene uspješnih postupaka primjene video tehnologije na području podučavanja i istraživanja te ujedno dati dobar pregled razvoja inovacija u Finskoj. Ovo je prilika za sve stručnjake s područja video tehnologije te za sve znanstvenike, istraživače i nastavno osoblje da međusobno razmijene uspješne postupke i vlastita iskustva u korištenju video tehnologije u okvirima visokoškolskog obrazovanja.

Glavne teme konferencije su:

  • Iskustva u radu s video tehnologijom i njezina primjena u istraživanjuVideofunet 2007
  • Pedagoška primjena i razvoj video tehnologije
  • Uporaba video tehnologije u svakodnevnoj praksi poučavanja
  • Nova rješenja i inovacije.

Više informacija potražite na web stranici http://www.video.funet.fi/conference/

Konferencija Mikroučenje 2007

Pod "mikroučenjem" se obično podrazumijeva proces u koji se studenti uključuju primjenom digitalne tehnologije, odnosno korištenjem elektroničke pošte, SMS poruka, podcastinga, wikija, blogova te mobilnog weba.

To novo digitalno mikromedijsko okružje poziva na osmišljavanje inovativnih praksi, procesa i tehnologija: osobnih i dinamičnih, jednostavnih i promjenjivih, no istovremeno složenih i djelotvornih, pa je stoga rođena inicijativa za organiziranjem posebne konferencije.

Konferencija "Mikroučenje 2007" održat će se 21. i 22. lipnja 2007. godine u austrijskom gradu Innsbrucku, gdje će se okupiti međunarodni obrazovni stručnjaci i voditelji iz različitih područja.

Mikroucenje.jpg

Tom će se prigodom predstaviti novi oblici učenja koji se pojavljuju u digitalnom medijskom okružju te raspravljati o "mikro-sadržaju" odnosno o malim, slobodno povezanim obrazovnim materijalima koji su se u posljednjih pet godina pojavili na Internetu i na području mobilne telefonije. Osim toga, bit će riječi i o shvaćanju i korištenju novih struktura znanja te o oblikovanju novih okruženja za učenje.

Od glavnih tema izdvajamo:

  • Moguća primjena mobilnog weba u obrazovanju
  • Preoblikovanja znanja putem digitalnog mikro sadržaja
  • Učionica na otvorenom: utjecaj mikro-učenja na studente i nastavnike
  • Očekivane promjene u učenju, poučavanju i usvajanju znanja.

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.