Konferencija Videofunet 2007
U finskom gradu Tampere, 10. i 11. svibnja 2007. održat će se konferencija kojoj je cilj promocija sinkrone i asinkrone komunikacije u online učenju. Konferencija će sudionicima pružiti mogućnost razmjene uspješnih postupaka primjene video tehnologije na području podučavanja i istraživanja te ujedno dati dobar pregled razvoja inovacija u Finskoj. Ovo je prilika za sve stručnjake s područja video tehnologije te za sve znanstvenike, istraživače i nastavno osoblje da međusobno razmijene uspješne postupke i vlastita iskustva u korištenju video tehnologije u okvirima visokoškolskog obrazovanja. Glavne teme konferencije su: Iskustva u radu s video tehnologijom i njezina primjena u istraživanjuVideofunet 2007 Pedagoška primjena i razvoj video tehnologije Uporaba video tehnologije u svakodnevnoj praksi poučavanja Nova rješenja i inovacije.
Više informacija potražite na web stranici http://www.video.funet.fi/conference/
Konferencija Mikroučenje 2007
Pod "mikroučenjem" se obično podrazumijeva proces u koji se studenti uključuju primjenom digitalne tehnologije, odnosno korištenjem elektroničke pošte, SMS poruka, podcastinga, wikija, blogova te mobilnog weba. To novo digitalno mikromedijsko okružje poziva na osmišljavanje inovativnih praksi, procesa i tehnologija: osobnih i dinamičnih, jednostavnih i promjenjivih, no istovremeno složenih i djelotvornih, pa je stoga rođena inicijativa za organiziranjem posebne konferencije. Konferencija "Mikroučenje 2007" održat će se 21. i 22. lipnja 2007. godine u austrijskom gradu Innsbrucku, gdje će se okupiti međunarodni obrazovni stručnjaci i voditelji iz različitih područja. Tom će se prigodom predstaviti novi oblici učenja koji se pojavljuju u digitalnom medijskom okružju te raspravljati o "mikro-sadržaju" odnosno o malim, slobodno povezanim obrazovnim materijalima koji su se u posljednjih pet godina pojavili na Internetu i na području mobilne telefonije. Osim toga, bit će riječi i o shvaćanju i korištenju novih struktura znanja te o oblikovanju novih okruženja za učenje. Od glavnih tema izdvajamo: Moguća primjena mobilnog weba u obrazovanju Preoblikovanja znanja putem digitalnog mikro sadržaja Učionica na otvorenom: utjecaj mikro-učenja na studente i nastavnike Očekivane promjene u učenju, poučavanju i usvajanju znanja.
|