Zanimljivosti
Travanj 2007. / godište VII / ISSN 1333-5987

Kako studenti doživljavaju online učenje

U potrazi za boljim i isplativijim načinima poučavanja, sveučilišta i tvrtke sve češće primjenjuju e-učenje. Iako je nekoliko dosadašnjih studija pokazalo da obrazovanje putem Interneta i kombinirani model poučavanja (kombinacija nastave u učionici i online nastave) mogu biti jednako učinkoviti kao klasični modeli nastave u učionici, tek je nekolicina studija bila usmjerena na ispitivanje zadovoljstva studenata online podukom, posebice prilikom prijelaza s klasičnih pristupa na online učenje.

Online.jpg

Rezultati navedene studije pokazuju da bi predavači trebali pažljivije odabirati uvođenje online jedinica u klasičnu nastavu te da je takvo uvođenje potrebno pomno planirati, uzimajući u obzir osobnost studenata, sadržaj kolegija te kontekst učenja. Za većinu ispitanika studije (83%) ovo je bilo prvo iskustvo završavanja aktivnosti ili modula u online učenju.

Najznačajniji faktor nezadovoljstva koji su ispitanici naveli bilo je traženo vrijeme završavanja online modula. Preporučena su istraživanja sljedećih područja:

  1. načina na koje prethodno stečena iskustva u tehnologiji i online učenju utječu na stavove i uspjeh studenata u e-učenju i
  2. učinci uvođenja razmjerno kraćih online jedinica u klasične razredne modele.

Preporučujemo vam da na web stranici http://jite.org/documents/Vol5/v5p201-219Smart54.pdf pročitate cjelovitu studiju i saznate na koji su način studenti doživjeli uvođenje online elemenata u dva preddiplomska kolegija u kojima su prije razredne rasprave završili modul online učenja.

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.