Aleksandra Mudrinić Ribić, Renata Ivanković: Online nastava i u našim školama

Permanentno stručno usavršavanje učitelja i nastavnika u vremenu velikih promjena odgojno-obrazovnog sustava jedna je od osnovnih karika uspješnosti zaživljavanja promjena i održavanja postignute kvalitete navedenoga sustava. Vodeći brigu o tome već tradicionalno su se u Solarisu u Šibeniku okupili učitelji i nastavnici informatike/računalstva te ravnatelji osnovnih i srednjih škola na stručnome skupu u organizaciji Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, Agencije za odgoj i obrazovanje i Hrvatskog društva za promicanje informatičkog obrazovanja.

 
Dražen Horvat, Andrijana Eđed: Primjena programa za daljinsko upravljanje u nastavi informatike

Suvremena nastava informatike od nastavnika zahtijeva maksimalnu pripremljenost, dobro planiranje i koncentrirano izvođenje nastave. Motivirati studente i zadržati njihov interes za učenjem često je problematično! Poznato je da koncentracija tijekom nastave opada. Interaktivna suradnja, kako među studentima tako i na relaciji nastavnik/asistent – student, doprinosi uspješnijem savladavanju gradiva kroz niz dobro pripremljenih lekcija. Samoprocjene znanja i kratkotrajna online testiranja, nakon svake lekcije, dobar su način za povećanje uspješnosti učenja i savladavanja osnovnih informatičkih vještina. Za dobru organizaciju i kvalitetu nastave, pored kompetentnosti i stručnosti nastavnika, od velike su pomoći programi za udaljeni nadzor računala. Moduli ugrađeni u te edukacijske programe omogućavaju gore navedeno i tako zasigurno utječu na osuvremenjivanje nastave informatike i drugih nastavnih procesa. U članku smo nastojali prenijeti dio naših iskustava u nastavi informatike na Poljoprivrednom fakultetu u Osijeku kroz uporabu programa za udaljeni nadzor računala.

 

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.