Jasminka Maravić, Gordana Benat: Online Educa Berlin 2007

U Berlinu se od 28. do 30. studenog 2007. godine održala 13. po redu Međunarodna konferencija o učenju i poučavanju potpomognutom tehnologijom. Ovogodišnja je konferencija bila najveća do sada. Sudjelovalo je 2126 stručnjaka iz 95 zemalja. U fokusu programa konferencije bio je Web 2.0, igre i simulacije u obrazovanju, obrazovanje uz pomoć ICT-a u korporativnom sektoru, školama i na fakultetima. U sklopu plenarnih predavanja, prezentacija, diskusijskih sesija i radionica nastupilo je 500 govornika iz 47 zemalja.

 
Saida Deljac: Primjena JavaScripta u provedbi školskog projekta „Upoznajmo znanstvenike“

"Razlog zbog kojeg većina djece ne voli školu nije to što je rad pretežak, nego jer je potpuno dosadan", napisao je dr. Seymour Papert, prof. na Institutu tehnologije u Massachusettsu. Može li nam tehnologija pomoći da rad u školi postane više zanimljiv i manje dosadan? Kako bih svoju nastavu učenicima učinila zanimljivijom, tijekom svibnja 2007. godine u okviru predmeta Računalstvo u Željezničkoj tehničkoj školi u Zagrebu provela sam školski projekt „Upoznajmo znanstvenike„. Projekt je proveden s 90 učenika trećih razreda, smjera Tehničar za računalstvo i Elektrotehničar, a imao je za svrhu omogućiti učenicima prezentaciju stečenih znanja iz područja web dizajna i programiranja u JavaScriptu koristeći se webom kao medijem za objavu radova.

 
Kay Johnson: Knjižnična podrška za online učenje: e-izvori, e-usluge i ljudski faktor

Razvoj online nastave ili e-nastave, u kojoj se obrazovanje odvija putem i uz podršku računalne mreže kao što je Internet, postavio je nove izazove pred knjižnične usluge. E-učenici i tradicionalni učenici sada imaju pristup svemiru digitalnih informacija kroz opsežnu informacijsku mrežu. Nove informacijske i komunikacijske tehnologije, kao i novi obrazovni modeli, zahtijevaju od knjižničara ponovnu procjenu načina na koji razviju, vode i pružaju sredstva i usluge.

 

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.