Povratak

U izradi članka "Sarah Lohnes, Charles Kinzer: Preispitivanje pretpostavki o očekivanjima studenata na fakultetima" sudjelovali su:

Sarah Lohnes je doktorski kandidat u području komunikacije i obrazovanja na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta Kolumbija (Teachers College, Columbia University), gdje se njezini interesi kreću od primjene pismenosti i tehnologije kod preddiplomskih studenata do razrednih blogova. Njezina novija istraživanja usmjerena su na ulogu tehnologije u izgradnji društvenog identiteta studenata. Također je radila kao savjetnica za tehnologiju i pedagogiju na Državnom institutu za tehnologiju u humanističkim znanostima, gdje je razvijala i vodila radionice i programe na temu društvenog softvera, računalno posredovane komunikacije i novih medija za fakultetsko nastavno osoblje, studente i stručnjake za obrazovnu tehnologiju.   
Sarah Lohnes
Teachers College, Columbia University




 
Charles K. Kinzer je profesor komunikacije i tehnologije te koordinator programa komunikacije, računarstva i tehnologije u obrazovanju na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta Kolumbija. Također je i suupravitelj državnog projekta za povećanje pismenosti nastavnika pripravnika kroz internetski, multimedijalni i na konkretnim slučajevima temeljen pristup. Kinzerov je rad usmjeren na tehnologiju vezanu uz opismenjavanje u školama te na primjenu tehnologije u rekonceptualizaciji obrazovanja nastavnika koji se bave opismenjavanjem, uključujući istraživanja o čitanju s razumijevanjem, usvajanju vokabulara, nastavničkih spoznaja i primjene tehnologije na opismenjavanje. Njegov rad trenutačno financira Nacionalna znanstvena zaklada američkog Ministarstva prosvjete te Ured za projekte obrazovanja djece s posebnim potrebama.   
Charles Kinzer
Teachers College, Columbia University




 

Povratak

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.