Povratak

Autor(ica) članka "Susan Lowes: Online nastava i promjena u učionici: "transrazredni" nastavnik u doba Interneta" je:

Susan Lowes vrši dužnost pomoćnice direktora za istraživanje i evaluaciju na Institutu za tehnologije učenja na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta Columbia te radi kao izvanredna profesorica u programu Komunikacija, računarstva i tehnologije u obrazovanju, držeći predavanja o metodama istraživanja te o virtualnim školama i virtualnom školovanju. Provodila je istraživanja o nastavi i učenju u "K-12" obrazovanju (obrazovanje od vrtića do završetka srednje škole) i visokom školstvu, te je vodila evaluaciju obrazovnih projekata "K-12" institucija, sveučilišnih institucija i institucija zajednice, uključujući višegodišnje projekte financirane iz Odjela za prosvjetu Sjedinjenih Američkih Država, Nacionalne znanstvene zaklade, Nacionalnog zavoda za zdravstvo, državne i lokalne uprave te privatnih zaklada. Istraživala je mnoge online inicijative za profesionalni razvoj te je nedavno dovršila rad na poglavlju o profesionalnom razvoju na području online nastave koje će biti uvršteno u What Works in K-12 Online Learning (Što funkcionira u K-12 online učenju), koje uređuju Catherine Cavanaugh i Robert Blomeyer, a objavilo ga je Međunarodno društvo za tehnologiju u obrazovanju (ISTEA) 2007. Lowes je 1994. godine na Sveučilištu Columbia stekla doktorat iz antropologije, s pohvalama, za istraživanje razdoblja nakon osamostaljenja Zapadne Indije.   
Susan Lowes
Institut za tehnologije učenja Učiteljski fakultet Sveučilišta Columbia

susanl@ilt.columbia.edu


 

Povratak

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.