Povratak

U izradi članka "Julie Foertsch, Morton Ann Gernsbacher: Kad medij prikazuje sadržaj: Korištenje jedinstvenih obilježja online komunikacije" sudjelovali su:

Julie Foertsch je stručna ocjenjivačica obrazovnih i vanjskih programa, s doktoratom koji je 1996. godine stekla iz područja spoznajne psihologije na Sveučilištu Wisconsin-Madison. U svojem radu kao spoznajni psiholog, usmjerila se na psihologiju jezika, učenje kroz pisanje i novi utjecaj elektroničkih mreža na akademsku komunikaciju. Kao viša istraživačica i bivša upraviteljica Sveučilišta Wisconsin-Madison Centra za učenje kroz ocjenjivanje, prilagođavanje i širenje (LEAD) — gdje je radila od 1996. do zatvaranja Centra 2006. — Foertsch je formativno i sumativno ocijenila na desetke obrazovnih, vanjskih i programa obuke u raznolikim disciplinama poput psihologije, biologije, inženjerstva, računalnih znanosti i fizike. Velik dio njezina rada u ocjenjivanju usmjeren je na programe koji nastoje povećati zapošljavanje i zadržavanje žena i podzastupljenih manjinskih skupina u znanosti i inženjerstvu, te je u tom svojstvu gostovala kao predavač na brojnim skupovima i radionicama pod pokroviteljstvom Nacionalne znanstvene zaklade i Nacionalnih zavoda za zdravstvo. Trenutačno radi kao ocjenjivačica na projektu za Inovacije u medicinskom obrazovanju u Školi za medicinu i javno zdravstvo Sveučilišta Wisconsin te radi kao nezavisna savjetnica u ocjenjivanju za fakultete diljem svijeta.   
Julie Foertsch
Sveučilište Wisconsin-Madison

foertsch@wisc.edu


 
Morton Ann Gernsbacher stekla je doktorat na teksaškom Sveučilištu u Austinu 1983. te je od 1983. do 1992. radila kao asistentica, suradnica i redovita profesorica na Sveučilištu Oregon prije no se priključila fakultetu Sveučilišta Wisconsin-Madison. Trenutačno je izabrana predsjednica američkog Društva psihologa te nagrađivana nastavnica i dobitnica Hilldale sveučilišne nagrade za istaknuta profesionalna postignuća. Njezina međunarodno priznata istraživanja u području psiholingvistike i spoznajne psihologije dovela su u pitanje pretpostavku da jezično procesiranje uključuje mehanizme karakteristične za jezik; umjesto toga, ona je uspostavila i potkrijepila sustav općih spoznajnih procesa. Tijekom proteklih nekoliko godina, motivirana vlastitim entuzijazmom, Gernsbacher je postala stručnjak za autizam i osigurala potpore Nacionalnih zavoda za zdravstvo, Centra za kontrolu bolesti te dvije privatne zaklade za istraživanje autizma. Nastoji odgovoriti na temeljno pitanje zašto neka autistična djeca ne mogu govoriti. Njezin je rad doveo do priznanja prethodno neidentificirane sposobnosti neke neverbalne djece s autizmom i pokazao da područja poput psiholingvistike i komunikacijskih poremećaja mogu više pridonijeti razumijevanju autizma nego što se ranije pretpostavljalo.   
Morton Ann Gernsbacher
Sveučilište Wisconsin-Madison

MAGernsb@wisc.edu


 

Povratak

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.