Povratak

Autor(ica) članka "Irene Le Roux: Suradnja Južnoafričke Republike i Švedske na e-learning projektu – Južnoafrička perspektiva" je:

Kvalifikacije: BSc (Physics & Mathematics) University of Pretoria; HEd (Cum Laude) UNISA; BEd (Cum Laude) UP; MEd (Cum Laude) UP. Funkcije - 1992-1999 - Sveučilište u Pretoriji (University of Pretoria): multimedijski instrukcijski dizajner na Odsjeku za učenje na daljinu i inovacije u obrazovanju (Department of Telematic Learning and Education Innovation); 2000-2001 - Sveučilište u Pretoriji (University of Pretoria): voditeljica projekta na Odsjeku za učenje na daljinu i inovacije u obrazovanju (Department of Telematic Learning and Education Innovation); 2001-danas Sveučilište u Pretoriji (University of Pretoria): zamjenica ravnatelja za e-learning na Odsjeku za učenje na daljinu i inovacije u obrazovanju (Department of Telematic Learning and Education Innovation). Na Sveučilištu u Pretoriji (University of Pretoria) bila je odgovorna za razvoj i upravljanje Učionicom za testiranje putem računala. U svom se istraživačkom radu također uglavnom koncentrirala na testiranje pomoću računala u visokom školstvu. Tijekom 2001. godine bila je voditeljica raznih razvojnih projekata vezanih uz web i multimediju. U posljednje je vrijeme svoj istraživački rad usmjerila na učenje pomoću weba. Na magistarskom je studiju predavala kolegij Testiranje pomoću računala, a kao predavač asistent sudjelovala je i na drugim kolegijima o ocjenjivanju. Njezina najnovija zaduženja uključuju strateško upravljanje e-learning okružjem te povezivanje s Odsjekom za IT, Centrom za usluge korisnicima te fakultetskim službama akademskih informacija. Njezina su briga i LMS te sustavi za e-testiranje, kao i upravljanje dizajnom i razvojem e-learning tima. Irene le Roux se brine i o sveukupnom marketingu Odsjeka za učenje na daljinu i inovacije u obrazovanju Sveučilišta u Pretoriji (University of Pretoria).   
Irene Le Roux
University of Pretoria




 

Povratak

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.