Povratak

Autor(ica) članka "Aaron Doering: Učenje kroz avanturu - Smještanje učenja u izvorni kontekst" je:

Aaron Doering docent je u programu tehnologija učenja na Odsjeku za nastavni plan i program te poučavanje na Fakultetu za obrazovanje i ljudski razvoj na Sveučilištu u Minnesoti. Doering drži kolegije o primjeni tehnologije u unaprjeđenju učenja. Ima široko iskustvo u razvoju i primjeni mješovitih okruženja obrazovanja na daljinu. S doktoratom iz obrazovnih sustava i tehnologije i magisterijem iz zemljopisa, Doering analizira utjecaj konverzacijskih agenata na početno obrazovanje nastavnika, ulogu učenja kroz avanturu u učionici K-12, načine na koje iskustva nastavnika s okruženjima online nastave utječu na njihove načine poučavanja te kako se geografski informacijski sustav (GIS) može primjenjivati za unaprjeđenje učenja u okviru nastavnog plana i programa prirodnih i društvenih znanosti.   
Aaron Doering
University of Minnesota

adoering@umn.edu


 

Povratak

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.