Francesc Pedró: O e-learningu

Je li istina da je u zemljama sjeverne Europe razina inovacija koje se temelje na ICT-u u osnovnom školstvu viša nego na jugu Europe? To je pitanje bilo polaznom točkom projekta IPETTCO.

 
Milan Taradi, Sunčana Kukolja Taradi: Samoprocjena i procjena znanja uz primjenu informacijskih tehnologija

Procjena znanja pomoću informacijskih tehnologija (IT) sve se više primjenjuje u završnim, kvalifikacijskim ispitima i u tu je svrhu razvijeno mnogo samostalnih sustava ili onih temeljenih na webu. Međutim, tek se u posljednje vrijeme otkriva velika prednost samoprocjene znanja u razumijevanju i konsolidaciji znanja tijekom procesa učenja. U članku su opisani osnovni načini samoprocjene i procjene znanja uporabom IT-a, prednosti i nedostaci, tehnička strana i upute kako započeti s primjenom. a posebno je istaknuta pomoć koju pružaju Referalni centri CARNeta.

 
Kristijan Zimmer: Claroline na steroidima

Nakon što je što je Ured za tehnologiju, istraživanje i energiju belgijske pokrajine Valonije u kolovozu 2003. godine odlučilo uložiti milijun eura u dorade nad jednim od najpopularnijih Open Source alata za e-učenje, zanimljivo je pogledati što donosi 2004. godina s aspekta dodanih i poboljšanih funkcionalnosti te uskladivosti s međunarodnim normama.

 
Vladimir Braus: Referalni centar za odabir računalne i programske podrške za primjenu IT-a u nastavi

Referalni centar za odabir računalne i programske podrške za primjenu IT-a u nastavi uspostavljen je početkom 2003. godine kao zajednički projekt CARNeta i Srca. Osnovni motivi za uspostavu referalnog centra bili su zadovoljavanje potreba akademske zajednice za takvom vrstom stručne podrške, nepostojanje sličnih sadržaja na Internetu te iskustvo koje na tom području imaju CARNet i Srce. Referalni je centar zamišljen kao mjesto na kojem će svi zainteresirani korisnici iz akademske zajednice moći dobiti savjetodavnu pomoć vezanu uz odabir računalne i programske podrške te kao mjesto za razmjenu prijedloga, ideja i iskustava iz tog područja.

 

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.