Rujan 2007. / godište VII / ISSN 1333-5987

Dragi čitatelji,

prvi jesenski broj našeg časopisa otvaramo izvještajem s Druge međunarodne konferencije o e-learningu koja se sredinom lipnja 2007. održala u New Yorku. Kolegice Gordana Jugo i Aleksandra Mudrinić Ribić pišu o glavnim ciljevima konferencije te donose vijesti i informacije s najzanimljivijih predavanja.

Za ovaj broj Edupointa pripremili smo vam i analizu Strategije uvođenja e-učenja na Sveučilištu u Rijeci, u kojoj gospodin Vjekoslav Hlede donosi svoje viđenje dokumenta koji jasno zagovara razvoj upravljačkog pristupa visokoškolskom menadžmentu i uvođenje e-učenja.

Na kraju vam donosimo prijevod izvrsnog članka o učenju kroz avanturu i smještanju učenja u izvorni kontekst. Autor članka je Aaron Doering, docent na Fakultetu za obrazovanje i ljudski razvoj na Sveučilištu u Minnesoti i stručnjak koji se bavi načinima na koje iskustva nastavnika s okruženjima online nastave utječu na njihove načine poučavanja.

Nadamo se da ćete i u ovom broju našeg časopisa pronaći nešto za sebe. 
Do idućeg broja, ugodno čitanje želi vam...

Robert Majetić,
glavni urednik

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.